Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در گزارش روز یکشنبه خود از قول صابر سهرابی که در نخستین نشست کارگروه شبکه ملی فرهنگ و فضای مجازی سخن می گفت، افزود: حوزه دیجیتال از حوزه هایی است که می تواند در سایه شعار رونق تولید باعث ایجاد فضای کسب و کار، درآمدزایی و ورود ارز به کشور شود از این رو بر ماست تا از آن حمایت جدی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: فضای مجازی امروزه گستردگی خود را به تمام اقشار و افراد جامعه رسانده است و همه جامعه با تمام رده های سنی و اجتماعی با آن در ارتباط هستند.
سهرابی اضافه کرد: در این حوزه همچنین می توان برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیز سهم قابل توجهی در نظر گرفت.
وی ادامه داد: معرفی رسانه های دیجیتال، شناسایی ظرفیت ها و جایگاه فارس در این زمینه، حرکت در مسیر سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و مجتمع فرهنگی دیجیتال فاطمه زهرا (س) به عنوان مجموعه بالادستی حوزه دیجیتال و فضای مجازی استان فارس باید ضمن ارایه برنامه های خود در این زمینه، پرداختن به موارد یاد شده را هم مد نظر قرار دهد.
7375 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ترویج فرهنگ جامعه فضای مجازی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام تجریشی معاون فرهنگی مرکز ملی فضای مجازی امروز در پنجمین جلسه شورای فضای مجازی گلستان در گرگان با بیان اینکه کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی مجازی در حال تدوین نهایی است  افزود : محوریت فعالیت در استان ها باید کنشگری باشد .

استاندار نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت : برای زدن دشمن از همان جایی باید ورود کرد که دشمن برای ضربه زدن به ما آمده است .

مدیرکل صدا و سیمای گلستان هم در این جلسه تاکید کرد : موضوع شناخت رخدادهای جدید و آینده پژوهی در حوزه های مختلف در فضای مجازی باید جدی گرفته شود.

او افزود : استان گلستان با جمعیت حدود دو میلیون نفر جزء پنج یا شش استان کنش‌گر در سطح کشور بوده و بسیاری از اتفاقات رخ داده در استان در ابعاد ملی و فراملی بازتاب داده می شود.

شکری نیا با اشاره به شرایط حوزه تولید محتوا در استان افزود : متأسفانه توزیع محتوا در استان به خوبی انجام نمی شود و زیست مردم و رسانه ها در حوزه محتوا متفاوت است.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان با تاکید بر ضرورت تربیت نیروی انسانی کنش‌گر مورد نیاز انقلاب گفت: تاکنون این کار  به صورت کوتاه مدت و موقتی اجرایی شده است و لازم است به صورت مستمر به آن پرداخته شود.

شکری نیا ادامه داد: فعالیت مرکز ملی فضای مجازی تاکنون جامع نبوده و نیازمند ابعاد دیگری در حوزه شناخت جنگ ترکیبی ، نیروی انسانی و کنش‌گر سطح راهبردی است.

دبیر شورای فضای مجازی گلستان هم در این جلسه اعلام کرد : حدود هزار رسانه محلی در پلتفرم های مختلف استان گلستان فعال هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد