Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که با حضور جمعی از مسئولان و هواداران اردکانی در زمین سلمان محله محمود آباد یزد برگزار شد تیم میزبان در یک بازی نزدیک حریف شمالی خود را با شکست بدرقه کرد.
مسئول کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال یزد گفت: تا اطلاع ثانوی بر اساس تصمیم فدراسیون فوتبال، مسابقات تیم فوتبال ساحلی ایفا اردکان در لیگ برتر باشگاه های کشور به جای ورزشگاه آزادی این شهر در زمین سلمان محمودآباد یزد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا میرجلیلی در حاشیه این مسابقه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آماده نبودن زمین ساحلی اردکان به خصوص نداشتن رختکن مناسب علت اصلی تغییر مکان برگزاری مسابقات تیم ایفا در خانه است.
وی ادامه داد: با رفع برخی ایرادهای موجود در ورزشگاه آزادی اردکان با پیگیری باشگاه و هیات فوتبال استان امیدواریم در اولین فرصت رقابت های این تیم همانند فصل گذشته در اردکان برگزار شود.
این مسابقه را علی شریفات از خوزستان و ابوالفضل داوطلب، عیسی بوعذار و محمد علی نژاد از خراسان جنوبی قضاوت کردند و ناظر مسابقه حمید پناهی از اصفهان بود.
هم اکنون تیم های مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام اردکان به عنوان 2 نماینده استان یزد در لیگ برتر ساحلی باشگاه های کشور حضور دارند .
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت بر اساس آمار سال 1396 ، 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و 100 تیم در لیگ استان دارد.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بازی باشگاه های کشور خراسان جنوبی فوتبال فوتسال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در این پیام آمده است:

 تیم سپاهان در برابر ذوب‌آهن در یک مسابقه حساس و پرفشار تاکتیکی در ورزشگاه نقش جهان به یک پیروزی مهم دست یافت.

بدینوسیله از جدیت، دوستی، همراهی و همدلی بازیکنان و کادر فنی و اجرایی تیم سپاهان کمال تشکر را داریم.

همچنین از هوادارانی که در طول ۹۰ دقیقه مسابقه روز گذشته سپاهان مقابل ذوب‌آهن به صورت شایسته به حمایت از تیم خود پرداختند و نتیجه حمایت خود را دیدند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تاکید بر حمایت خود از تیم فوتبال، اعلام می‌نماید کلیه اقدامات لازم در راستای پیشبرد فعالیت‌های تیم در حال پیگیری و انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان
  • واکنش عجیب سرمربی مشهور به گل خورده (عکس)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • ایران ۳ - افغانستان ۱/ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است