Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، کامبیز دیرباز، سوپر استار سینمای ایران بارها با انجام مصاحبه‌های جالب و انتشار پیام‌هایی جنجالی در فضای مجازی پرده از پرسپولیسی بودنش برداشته و علاقۀ شدید خود را به این تیم نشان داده است. این بازیگر محبوب بازهم پیامی را در حمایت و تمجید از سرمربی سرخ‌پوشان تهرانی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ایوانکوویچ روز گذشته در پاسخ به سوالی دربارۀ حضور در تیم ملی ایران واکنش جالبی داشت و اقدام به تکذیب این شایعات کرد. حال دیرباز نیز به تمجید از نحوۀ رفتار سرمربی تیم محبوبش پرداخته و حمایت همه‌جانبه و جانانۀ خود را از این مربیی کروات اعلام داشت.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیگر برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رویترز از تمجید مردم غزه از پاسخ ایران به اسرائیل؛ آنها قهرمان ما هستند

خبرگزاری رویترز در گزارشی از غزه نوشت که حملات موشکی و پهپادی اخیر ایران علیه اسرائیل مورد تمجید بسیاری از فلسطینی‌ها قرار گرفت و آنها این حملات را به تلافی و جبران کم سابقه حملات ارتش اسرائیل علیه نوار غزه می‌دانند.

ابوعبدالله با اشاره به سرزمینی که در سال ۱۹۴۸ به جای غزه و کرانه باختری به اسرائیل تبدیل شد گفت: برای اولین بار، موشک‌هایی را دیدیم که در مناطق ما فرود نیامدند و در عوض این موشک‌ها به سمت فلسطین اشغالی می‌رفت .

جمهوری اسلامی ایران اواخر شنبه شب در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کردند و پایگاه نظامی نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

ابوعبدالله در ادامه به رویترز گفت: ما امیدواریم که ایران یا هر کشور دیگری که وارد جنگ شود راه حل برای پایان بحران غزه ممکن است نزدیکتر شود. 

رویترز افزود: بسیاری از مردم غزه فکر می‌کنند که همسایگانشان از زمان عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ آنها را رها کرده‌اند. با این حال نوار غزه از سوی ایران و نیرو‌های نیابتی آن که متحدان حماس هستند از فلسطین حمایت کردند. 

این گزارش افزود: سوریه و حوثی‌های یمن حمله ایران به اسرائیل را مشروع خوانده و حزب الله در لبنان از این حمله تمجید کرده و آن را شجاعانه خوانده است.

رویترز در ادامه گزارش خود نوشته، تصاویر منتشر شده از این منطقه محاصره شده نشان می‌دهد که بسیاری از ساکنان از جمله در داخل چادر‌های آوارگان سوت و کف می‌زدند و در زمان عبور پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی از آسمان غزه فریاد الله اکبر سر دادند. 

ماجد ابوحمزه دیگر فلسطینی در غزه درباره حمله ایران گفت: در زمانی که تمام دنیا در خدمت اسرائیل هستند هر کس تصمیم به حمله به اسرائیل بگیرد و جرات حمله به اسرائیل را داشته باشد، از نظر فلسطینی‌ها یک قهرمان است؛ صرفنظر از اینکه ایدئولوژی ما و آنها مشترک باشد یا نه .

ابو حمزه افزود: بیش از شش ماه است که سلاخی می‌شویم و هیچکس جرات انجام کاری را نداشت. اکنون ایران پس از حمله به کنسولگری‌اش، به اسرائیل حمله می‌کند و این باعث شادی در قلب ما می‌شود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تمجید مردم غزه از حمله تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • تمامی مسلمانان جهان باید همانند ایران جانانه در مقابل استکبار بایستند
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • روایت رویترز از تمجید مردم غزه از پاسخ ایران به اسرائیل؛ آنها قهرمان ما هستند
  • تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات «وعده صادق» ایران
  • تمجید سید حسن خمینی از حمله سپاه به اسرائیل
  • تمجید AFC از مسلم اولادقباد
  • رژیم صهیونیستی سیلی جانانه‌ای از ایران خورد
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد
  • تعریف و تمجید چینی ها از قدرت نظامی ایران در برابر تل آویو | ...تارومار شدند