Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر گفت: همیشه با تیم سابق‌ام پارس جنوبی به دنبال تکرار قهرمانی بودیم ولی امسال با تیم دریانوردان به دنبال بقاء در لیگ برتر هستم. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عباس طبیب‌نژاد عصر امروز پس از پیروزی پرگل شش بر 2 مقابل تیم شهید جهان‌نژادیان آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم پس از9 ماه  تیم دریانوردان از لیگ استان بوشهر به لیگ برتر رسید امروز پیش‌بینی این نتیجه را نداشتم ولی بازیکن تیم با غیرت و تعصب دریانوردان این نتیجه پر گل را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       

سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر افزود: همیشه با تیم سابق‌ام  یعنی پارس جنوبی به دنبال تکرار قهرمانی بودیم ولی امسال با تیم  فوتبال ساحلی دریانوردان به دنبال بقاء در لیگ برتر هستیم.      

وی بیان کرد: با قول مسئولان وارد لیگ برتر شدیم و تمام هدفمان این است با توجه به نخستین سال این تیم جوان است سهمیه این تیم در لیگ برتر حفظ شود.      

طبیب‌نژاد با انتقاد از مسئولان پارس جنوبی بوشهر گفت: با تیم  فوتبال ساحلی پارس جنوبی چند سال قهرمان لیگ برتر شدم ولی با بی‌مهری مسئولان این باشگاه با این افتخارات من و برادرم از این تیم کنار گذاشته شدیم.

پیروزی پرگل دریانودان بوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلیدریانوردان بوشهر با برد تاریخی به لیگ برتر فوتبال ساحلی راه یافتبوشهر| قهرمانی زودهنگام تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی

وی افزود: هنوز هم با تیم پارس جنوبی که بازیکن زیادی در فوتبال ساحلی را پرورش دادم به خاطره دارم.

در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور تیم دریانوردان بوشهر در زمین ساحلی این شهر میزبان  شهید جهان نژادیان آبادان بود که بازی با نتیجه شش بر دو  به سود دریانوردان به پایان رسید.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس تیم‌های فولام و لیورپول به مصاف هم رفته‌اند که این بازی با برتری 2-1 قرمزهای آنفیلد دنبال می‌شود.

در حاشیه این بازی تصویری از ژوزه مورینیو منتشر شده که نشان می‌دهد او در ورزشگاه خانگی فولام حضور دارد و تماشاگر این بازی شده است.

در کنار سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد، وینچنزو مونتلا دیده می‌شود که هدایت تیم ملی فوتبال ترکیه را برعهده دارد و تیمش را برای شرکت در یورو 2024 آماده می‌کند.

مورینیو که در زمستان گذشته از هدایت رم برکنار شد، مقصد جدیدی برای خود انتخاب نکرده و در حال حاضر یک مربی آزاد به شکار می‌رود.

شایعاتی در مورد احتمال مربیگری این مربی پرتغالی در لیورپول منتشر شده بود که از سوی هیچ یک از مدیران باشگاه تایید نشد.

مورینیو در لیگ برتر انگلیس سابقه هدایت تیم‌های منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام را داشته و طی چند وقت اخیر دیده شده که این رقابت‌ها را با حضور در ورزشگاه‌ها دنبال می‌کند.

او علاقه زیادی به لیگ برتر انگلیس داشته و این روزها که به عنوان مربی آزاد مقصد جدیدش را انتخاب نکرده، بعید نیست که به دنبال فعالیت دوباره در فوتبال این کشور باشد.

دیگر خبرها

  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • تصویب ۳۸ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر