Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر فرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: عملیات لکه گیری با آسفالت سرد مسیر هشترود -نظرکهریزی توسط راهداران تلاشگر آغاز شد.

وی در ادامه افزود: راه‌های ارتباطی شهرستان هشترود بخصوص مسیر هشترود - نظر کهریزی که یکی از مسیرهای پرترافیک شهرستان بوده که امکان تردد استان‌های شمال غرب کشور را به آزاد راه پیامبر اعظم فراهم می‌سازد عملیات لکه گیری با آسفالت سرد این مسیر از اولویت‌های کاری این اداره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: عملیات لکه گیری حوزه استحفاظی شهرستان هشترود با جدیت کامل به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای انجام می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود گفت: با توجه به بارش برف شدید در منطقه و نمک پاشی جاده‌ها موجب از بین رفتن رویه آسفالت و ایجاد چاله‌ها عمیق در جاده‌ها شده، برای جلوگیری از خرابی بیشتر آسفالت جاده‌های حوزه استحفاظی شهرستان هشترود اقدام به لکه گیری با آسفالت سرد توسط راهداران انجام می‌گیرد.

فرمانی ابراز امیدواری کرد با ترمیم و لکه گیری آسفالت حوزه استحفاظی شهرستان هشترود با حداقل امکانات موجود بتوانیم موجبات رضایت رانندگان و شهروندان را فراهم کنیم.

کد خبر 4590905

منبع: مهر

کلیدواژه: هشترود جاده راهسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز

شهرداری تبریز از ۲۸ فروردین تا سوم اردیبهشت سال‌جاری، با توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در محله و معبر شهری گامی دیگر برای ساماندهی معابر و تسهیل تردد برداشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، شهرداری تبریز همگام با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی خود در سال جاری، اهتمام ویژه‌ای در ارائه خدمات محله‌ای دارد.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز برای احصای دقیق مسائل شهری و برطرف کردن آنها از سال گذشته طرح ناحیه بندی را در مناطق مختلف شهر آغاز کرده است به طوری که استقرار نواحی در مناطق ده‌گانه تبریز سهم بسزایی در نیازسنجی خدمات و بهسازی آسفالت معابر ایفا کرده است.

شهرداری تبریز در سال گذشته ۳۲۲ هزار تن آسفالت در سطح مناطق ده‌گانه توزیع کرده و تلاش دارد با بهبود وضعیت آسفالت معابر افزایش رضایت‌مندی شهروندان را فراهم کند.

سامان احمدزاده، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به اینکه کیفیت و ماندگاری آسفالت اصلی‌ترین شاخص معاونت فنی در موضوع تولید و توزیع آسفالت است و برای تحقق این هدف در سال گذشته سومین کارخانه آسفالت نیز راه اندازی شد.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است. شهرداری منطقه یک تبریز با توزیع ۲۲۷ تن آسفالت در سطح معابر منطقه جهت آسفالت اساسی و لکه گیری اقدام کرد.

بر همین اساس مسیرهای ولیعصر کوی اخوان، ولیعصر کوی بنفشه وکوی شیر سوار واقع در عباسی آسفالت ریزی شدند.

منطقه دو تبریز طی هفته گذشته با ۵۷۹ تن آسفالت نسبت به بهسازی معابر اقدام کرده است.

طی هفته گذشته ۱۸ متری بهارک ولیعصر جنوبی، ۱۳ آبان کوچه شهریار، کوچه جنت ۴ واقع در خیابان توحید یاغچیان، کوچه کریم‌پور نرسیده به فلکه گلشهر، کوچه ستاره ولیعصر جنوبی و کوچه میلاد گلشهر از جمله فعالیت‌های آسفالت ریزی این منطقه بود.

شهرداری منطقه سه تبریز نیز طی این مدت با توزیع دو هزار و ۲۷۲ تن آسفالت نسبت به آسفالت ریزی لایه رویه در خیابان صائب، آسفالت‌ریزی لایه زیرین خیابان جوان، خیابان امیر انتظام در طالقانی و دیگر معابر اقدام کرده است.

شهرداری منطقه چهار تبریز نیز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۵۴۴ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرد.

خیابان‌های حجتی (کوی یوسفی), فیضیه (کوی مطهری)، باغ امیر (کوی قائم)، حجتی (پشت فنی و حرفه‌ای)، کشاورز، فیروز (سالاری)، اره گر و شهید باکری و … معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

شهرداری منطقه پنج تبریز با توزیع ۷۸۳ تنی آسفالت برای چاله زدایی و آسفالت خیابان صائب باغمیشه و مدرسه عفاف واقع در شهرک باغمیشه، میدان ولی امر و مقابل ایستگاه آتش نشانی، خیابان میثاق و کوچه‌های مشار واقع در باغمیشه، معابر اصلی و فرعی بارنج، فرهنگیان تربیت ۳ واقع در شهرک مرزداران را در دستور کار خود قرار داد.

شهرداری منطقه شش تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی یک هزار و ۸۷۹ تنی در جهت بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

این میزان از آسفالت در معابری شامل مسیر ۳۵ متری صنعتگران، شهرک امام خمینی (ره) مقابل بلوک ۸۳، ۶۹ و کوی فرهنگیان، کوی سولماز، اوغلی، خیابان شهید حیدری، خطیب، قراملک، خیابان ۲۲ بهمن و شهرک شهید دکتر بهشتی به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

منطقه هفت تبریز نیز با توزیع ۵۰۴ تن آسفالت مسیرهای خیابان ۴۵ متری صمدی، کوی فروردین، خیابان شهید مدنی، آخماقیه جنب پارک فضیلت، لاله گلباران کوی ششم شرقی را به صورت اساسی و یا لکه گیری آسفالت ریزی کرده است.

شهرداری منطقه هشت تبریز نیز با ۲۶۸ تن آسفالت در خیابان‌های بهشتی، مدرس، دانشسرا، خیابان شهدا، خیابان جمهوری اسلامی، کوچه امامزاده، کوچه مقدس و …را آسفالت ریزی کرده است.

منطقه ۹ تبریز با توزیع ۱۲۴ تن آسفالت ریزی به چاله زدایی اقدام کرده است. شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز آسفالت ریزی یک هزار و ۱۹۸ تنی را در معابر خیابان منبع کوی فیاض بخش، شهرک ارم ۱۲ متری کوثر، بهمن آباد کوچه دهقان، کوی صبا شهرک ارم، جنب زورخانه ارم و آسفالت رویه خیابان شمس تبریزی در دستور کار خود قرار داد.

همچنین طی هفته گذشته ۱۰۸ تن آسفالت در دیگر معابر شهر به صورت متفرقه آسفالت ریزی شده است.

شهرداری تبریز در راستای بهسازی معابر و ترمیم آسفالت از ابتدای سال تا به امروز ۱۴ هزار و ۴۸۸ تن آسفالت ریزی در سطح شهر تبریز انجام داده است.

کد خبر 747417

دیگر خبرها

  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست