Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-30@08:23:07 GMT

شرط لیبرمن برای همکاری با نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۸۷۶۲

شرط لیبرمن برای همکاری با نتانیاهو

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی سقوط دولت فلسطینی حماس را شرط خود برای همکاری و ائتلاف با نتانیاهو اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از تایمزاسرائیل، «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی که ریاست حزب «اسرائیل خانه ما» را نیز برعهده دارد، در نشست حزبی خود، تعهد نتانیاهو به سرنگونی دولت حماس در نوار غزه را شرط همکاری با او عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گفته شده لیبرمن در کابینه آتی نتانیاهو خواستار بدست گیری پست وزارت داخله شده هرچند به وزارت جنگ نیز چشم امید دارد.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به آخرین وضعیت انتخابات اسرائیل

پیش از این عودیت فوریر از رهبران حزب «اسرائیل خانه ما» گفته بود، اگر آتش بس با حماس ادامه یابد، با نتانیاهو همکاری نخواهند کرد.

سال گذشته رژیم صهیونیستی با هدف بمباران نوار غزه جنگ تمام عیاری را علیه فلسطینی‌ها آغاز کرد، اما در نهایت پس از سه روز واکنش‌های حماس باعث شد تا دولت نتانیاهو مجبور به پذیرش آتش بس شود.

آتش بس سال گذشته رژیم صهیونیستی در نوار غزه ضمن آنکه اختلافات داخلی را در کابینه این رژیم تشدید کرد، همچنین منجر به استعفای لیبرمن از پست وزارت دفاع شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل بنیامین نتانیاهو تحولات منطقه حماس رژیم صهیونیستی لیبرمن نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه؛ شمار شهدا به ۳۲ هزار و ۶۲۳ نفر رسید

وزارت بهداشت غزه آخرین آمار شهدا و مجروحان این باریکه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی ۷ مورد کشتار مرتکب شد که طی آن ۷۱ نفر شهید و ۱۱۲ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه اعلام کرد که از آغاز درگیری‌ها تاکنون ۳۲ هزار و۶۲۳ نفر شهید و ۷۵ هزار و ۹۲ نفر دیگر مجروح شدند.

بامداد امروز (جمعه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در شمال شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه بمباران کردند که بر اثر آن ۱۲ فلسطینی از جمله شماری زن و کودک به شهادت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.

همچنین در بمباران یک منزل مسکونی در اردوگاه «مغازی» واقع در مرکز نوار غزه که توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفت، دستکم ۶ نفر به شهادت رسیدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا برقرار شد. این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهیونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • جنگ غزه؛ شمار شهدا به ۳۲ هزار و ۶۲۳ نفر رسید
  • رئیس موساد: امکان توافق با حماس برای مبادله اسرا وجود دارد
  • خبر رئیس موساد از امکان توافق با حماس برای مبادله اسرا
  • نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم
  • وال‌استریت‌ژورنال: پیروزی اسرائیل بر حماس دور از دسترس است
  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • اوضاع رژیم اسرائیل؛جنگ از بیرون و هرج‌ و مرج از داخل