Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@04:13:33 GMT

فاضلاب سطح اهواز تخلیه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۸۸۴۸

فاضلاب سطح اهواز تخلیه شد

مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: برخی نقاط شهر اهواز توسط پمپ‌های لجن‌کش آبفای استان تهران تخلیه شد.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت نیرو، بر اساس ابلاغیه وزارت کشور به استانداری تهران، استان تهران به عنوان استان معین خوزستان تعیین شده است و آبفای استان تهران به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی استانداری تهران و وزارت نیرو در مناطق سیل‌زده استان خوزستان حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

شباهت خوزستان ۹۸ با خوزستان ۵۹ +عکس تصویر هوایی از تخریب جاده شوش به شوشتر در سیل خوزستان

محمدرضا بختیاری، در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان خوزستان گفت: در منطقه دشت آزادگان و سوسنگرد نیز آبفای استان تهران وظیفه تأمین آب، کنترل کیفیت و سلامت آب شهروندان و کنترل سیلاب بالادست جاده بستان به سوسنگرد را به عهده دارد.

به گفته مدیرعامل آبفای استان تهران، بر اساس مصوبه شورای تأمین استان خوزستان، استانداری تهران موظف شده است تا سیل‌بند شکسته‌شده جاده بستان به سوسنگرد را ترمیم کند که این امر توسط آبفای استان تهران و شهرداری تهران در حال انجام است. در هفته گذشته نیروهای امدادی آبفای استان تهران توانستند مسیر شوشتر به اهواز و جاده شیبان را بازگشایی کنند.

بختیاری درباره سایر فعالیت‌های آبفای استان تهران در مناطق سیل‌زده خوزستان گفت: علاوه بر ارسال سه دستگاه تانکر آب شرب به شهرهای بستان، هویزه و سوسنگرد، خودرو امداد و تعمیرات برای تعمیر لوله‌های آب شرب سوسنگرد، سه گروه مجهز با ۱۴ نفر نیروی خبره امدادرسان به شهر اهواز برای کمک به سیل زدگان و دو گروه برای کمک به نیروهای در حال تعمیر جاده سوسنگرد به بستان اعزام شده‌اند و بخشی دیگر از نیروهای آبفای استان تهران مشغول عملیات تخلیه گل و لای از منازل مناطق اطراف اهواز هستند.

تاکنون از سوی آبفای استان تهران بیش از ۱۰۰ نفر به خوزستان و ۶۰ نفر به لرستان اعزام شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل اخبار حوادث اهواز خوزستان فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

‌به مناسبت روز ارتش مراسم رژه نیروهای مسلح امروز چهارشنبه در شهرستان اهواز با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مراسم رژه نیروهای مسلح امروز _بیست و نهم فروردین_ به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان همواره پای کار است و امیدواریم این مسیر توسط نیروهای جوان و کارآمد ارتش دنبال شود.

وی افزود: آنچه که ارتش را در کنار پاسداران و بسیجیان قرار داده است دلدادگی در راه خداوند است، امروز دنیا عظمت و قدرت نیروهای مسلح ایران را درک کرده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: در پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی، موشک‌ها و بالگردها و پهپادهای کشور از سدها عبور کردند و هدف را زدند و این قدرت فنی و فکری بر مبنای تفکر الهی، عظمت نیروهای مسلح ایران را نشان می‌دهد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 745434

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل
  • مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال