Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:01:04 GMT

متهم زنده‌گیر بزغاله‌های منطقه چهلپا اندیمشک شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۸۹۰۹

متهم زنده‌گیر بزغاله‌های منطقه چهلپا اندیمشک شناسایی شد

سعید عیدی گماری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه سیلاب در منطقه حفاظت شده چهلپا اندیمشک به کل‌وبز و قورچ‌ها در این محدوده خسارات وارد نکرده و به واسطه بارش‌ها شرایط چراگاه‌ها در این منطقه مطلوب است.

وی با بیان اینکه به واسطه شرایط مطلوب ناشی از بارش‌های اخیر شاهد پدیده دوقلوزایی در محدوده حفاظت شده چهلپا هستیم، افزود: با تلاش و حراست از محدوده چهل‌پا امیدواریم جمعیت بزغاله‌ها در این محدوده افزایش چشم‌گیر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره محیط زیست اندیمشک با اشاره به شناسایی متهم زنده‌گیر بزغله‌های منطقه حفاظت‌شده چهلپا گفت: متهمی که به دنبال خروج بزغاله‌های دوقلوزا در محدوده حفاظت‌شده چهلپا بود دستگیر شد.

وی افزود: رصد منطقه با توجه به شرایط مناسب چراگاه و علف‌زارها در محدوده حفاظت شده چهلپا در حال انجام است و پس از تکمیل پرونده فرد متخلف به مرجع قضائی برای تکمیل و سیر مراحل قانونی ارجاع می‌شود.

کد خبر 4590885

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اندیمشک سیل خوزستان محیط زیست خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی شکایت و مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانکی شان و برداشت غیر مجاز از این کارت‌ها موضوع در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ حسین احمدی با اشاره به اینکه مال باختگان پس از برداشت غیر مجاز از کارت‌های بانکی شان متوجه تعویض کارتشان شده اند افزود: با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد که متهم ضمن شناسایی طعمه‌های خود در اطراف خود پرداز‌ها و جلب اعتماد آنان و اخذ رمز کارت به بهانه کمک در انتقال یا برداشت وجه در فرصت مناسبی کارت‌های عابربانک مال باختگان را با کارت‌های تقلبی تعویض می‌کرد.

وی گفت: کارآگاهان پس از بررسی دقیق اظهارات مالباختگان، تصاویر بدست آمده متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی وی را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورافزود: متهم تاکنون در تحقیقات انجام شده به ۸۲ فقره کلاهبرداری از سالمندان و افراد کم سواد به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده و تحقیقات از وی برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.


دیگر خبرها

  • شناسایی و توقیف دو دستگاه تانکر حمل فاضلاب در شهرستان زابل
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • شناسایی و توقف ۴ مورد تغییر کابری غیر مجاز در اراضی الیگودرز
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • ۱۰ تیم برای اعلام هشدار رانندگیِ با احتیاط در محدوده قلمرو یوزپلنگ مستقر هستند
  • شناسایی و دستگیری سارق کابل‌های برق در شهر مشهد
  • پارک ملی بوجاق کیاشهر؛ بهشت پرندگان مهاجر
  • (تصاویر) شاهزاده سرین در کرج بازداشت شد / سرین کرتیس کیست؟