Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@01:56:49 GMT

پیشی گرفتن پاتوسی از کریمی؛ آیاندا در مسیر تاریخ سازی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۸۹۷۰

به گزارش خبرنگار ایلنا، قرار داشتن کریمی از سپاهان در جمع برترین پاسورهای لیگ و نیز عملکرد درخشان پاتوسی از استقلال، بهانه ای شد برای آن که عملکرد هافبک های دو تیم سپاهان و استقلال را از نظر تعداد پاس گل از روی ضربات ایستگاهی (کرنر و کاشته) تا بدین جای فصل جاری (در مجموع رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان) بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، پاتوسی، ستاره‌ی درخشان اهل آفریقای جنوبی که با گل دقیقه‌ی 97 برابر سپاهان، موجب برد تیمش شد و امید استقلالی ها را برای کسب نایب قهرمانی و سهمیه‌ی لیگ قهرمانان فصل بعد افزایش داد، علیرغم اضافه شدن به استقلال در نیم فصل، بهترین عملکرد را داشته و با چهار پاس گل از روی ضربات ایستگاهی در رده‌ی نخست جای دارد.

پس از پاتوسی، محمد کریمی، هافبک جوان سپاهان با سه پاس گل از روی ضربات ایستگاهی در جایگاه دوم قرار دارد؛ کریمی در لیگ مجموعا پنج پاس گل داده و رده‌ی دوم برترین پاسورهای لیگ را نیز در اختیار دارد.

نفر سوم نیز ولادیمیر کومان از سپاهان می باشد که با ارسال دو پاس گل از طریق ضربات ایستگاهی، توانسته نام خود را در این جمع قرار دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران سپاهان اصفهان محمد کریمی آیاندا پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها سازی آب فردا از سد گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، شرکت آب منطقه‌ای گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ برای مدیریت حجم آب مخزن سد و تامین نیاز آبی زمین‌های کشاورزی محدوده سد و شبکه وشمگیر بخشی از آب سد گلستان از ساعت ۷ صبح فردا شنبه اول اردیبهشت رهاسازی می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به بارش‌های مناسب سال آبی جاری، سد درآستانه سرریز شدن است و برای سومین بار در سال آبی جاری، رها سازی آب سد انجام می‌شود.

براساس این اطلاعیه، رها سازی آب این سد برای مدیریت یکپارچه منابع و مصارف آب رودخانه گرگانرود و ایجاد ظرفیت خالی در سد گلستان برای مدیریت و ذخیره سازی بخشی از سیلاب‌های احتمالی در فصل بهار است.

در این اطلاعیه تاکید شده است؛ رها سازی آب این سد برای تامین آب زمین‌های کشاورزی و مصارف محدوده سد و شبکه وشمگیر است و برداشت آب توسط بهره برداران مسیر رودخانه گرگانرود در حد فاصل پایاب سد گلستان تا سد وشمگیر ممنوع است.

در این اطلاعیه از مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان شهر‌ها وروستا‌های مسیر گرگانرود خواسته شده است؛ از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها و پایاب سد گلستان و مخازن وشمگیر خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • سهرابیان: ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم/ با همه چیز می‌جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم
  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • عملیات عمرانی بزرگترین پروژه مسیر گشایی تاریخ تبریز
  • رها سازی آب فردا از سد گلستان
  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • امیدیان: سپاهان در مسیر درستی حرکت می‌کند
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!