Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@07:35:32 GMT

اظهارات منسوب به احمدی‌نژاد درباره انقلاب تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۹۰۸۳

ساعت 24- روز گذشته سایت «انصاف‌نیوز» خبری مبنی بر تایید اظهارات منسوب به محمود احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه «انقلاب ۵۷ کار انگلیس بوده است» از سوی عباس امیری‌فر از روحانیون نزدیک به رئیس جمهوری سابق منتشر کرد.

روز گذشته سایت «انصاف‌نیوز» خبری مبنی بر تایید اظهارات منسوب به محمود احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه «انقلاب ۵۷ کار انگلیس بوده است» از سوی عباس امیری‌فر از روحانیون نزدیک به رئیس جمهوری سابق منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت خبری ساعاتی بعد در توضیحی نوشت: «در خبر اولیه، کل متن در قالب موضع آقای امیری‌فر آمده بود در حالی که بخشی از آن، موضع شخصی دیگر در یک گروه تلگرامی بوده است.

همچنین تصریح می‌شود که منبع جمله‌ی نسبت داده شده به احمدی‌نژاد، سایت بصیرت بوده است اما برداشت برخی این بوده که این جمله را آقای امیری‌فر گفته است.»

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسفند ماه بود که خبر فوت حمید بهبهانی وزیر راه و شهرسازی دولت احمدی نژاد در اسپانیا منتشر شد. او پس از جراحی عمل قلب باز و به دلیل عفونت ریه درگذشت. مراسم تشییع پیکر آن مرحوم طی روزهای اخیر برگزار شده بود.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896156

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • امیری فر: واکنش احمدی نژاد به حمله سپاه به اسرائیل برای رفع تکلیف بود /امیدوارم سرعقل بیاید
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر
  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی
  • احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می‌زند و هدیه می‌برد
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر /احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می زند و هدیه می برد/مشایی سحر شده بود
  • همه مسیر‌های هوایی کشور باز است
  • شرکت فرودگاه‌ها: همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور تکذیب شد