Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@01:33:08 GMT

درگیری ۳ عضو شورای شهر خرمشهر با شهردار

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۹۱۸۵

درگیری ۳ عضو شورای شهر خرمشهر با شهردار

داوود دارابی با تأیید این خبر اظهار کرد: سه عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر امروز به دفتر بنده مراجعه و اقدام به طرح مباحث توهین آمیز و تهدیدآمیز کردند که در نهایت اقدام آنان به پرتاب اشیاء به سمت اینجانب و تلاش یک عضو شورا برای حمله به بنده منجر شد.

وی افزود: این سه عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر نظم شهرداری خرمشهر را برهم زدند که در نهایت تلاش آنان برای حمله به بنده با مداخله پرسنل و حراست شهرداری همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار خرمشهر با اشاره به وساطت برخی اعضای شورای اسلامی شهر برای حل و فصل موضوع، تصریح کرد: بی‌تردید بنده موضوع را تا احقاق حق از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنم همچنین همچون گذشته فعالیت خود را مطابق مُر قانون ادامه خواهم داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: درگیری شورای شهر شهردار خرمشهر فحاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جوی مناسب نیست، سفر نروید

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به هشدار‌های هواشناسی در زمینه بارش شدید باران به هم استانی‌ها و رانندگان توصیه کرد: با توجه به هشدار‌های هواشناسی از انجام هر گونه سفر غیر ضروری خودداری کنند.

سرهنگ رضایی افزود: در این شرایط علی‌رغم حضور گسترده همکاران بنده و سایر دستگاه‌های خدمات و امدادرسان، احتمال اختلال در ترافیک و تردد‌های جاده‌ای وجود دارد.
وی بیان کرد: احتیاط کامل برای رانندگی در این شرایط همراه با کاهش سرعت و افزایش مسافت بیشتر با خودرو جلویی به منظور پیشگیری از حوادث را مدنظر قرار داشته باشند و با همکاران بنده مستقر در جاده همکاری لازم را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • شرایط جوی مناسب نیست، سفر نروید
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند
  • حمایت منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عملیات «وعده صادق»