Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@14:33:05 GMT

کمک‌های مالی بیت‌کوین به ویکی‌لیکس

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۹۳۱۳

به گزارش ارز دیجیتال، جولیان آسانژ، بنیان‌گذار ویکی‌لیکس و از حامیان اولیه بیت‌کوین، روز گذشته، ۲۲ فروردین، در محل سفارت اکوادور در لندن دستگیر شد و به دلیل اتهاماتی که آمریکا علیه او مطرح کرده است با درخواست استرداد رو به روست. پس از هفت سال پناهندگی در سفارت اکوادور سرانجام دولت این کشور حمایت خود را از او قطع و پناهندگی‌اش را باطل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسانژ از سال ۲۰۱۲ در سفارت اکوادور واقع در لندن زندگی می‌کرد. با یورش پلیس بریتانیا به سفارت اکوادور و انتشار فیلم دستگیری آسانژ در فضای مجازی، تعداد زیادی از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال از مردم درخواست کردند که کمک‌های مالی خود به‌صورت بیت‌کوین را افزایش دهند؛ زیرا آسانژ یکی از اولین حامیان و پذیرندگان بیت‌کوین بوده است. وب‌سایت ویکی‌لیکس در حال حاضر در کنار روش‌های پرداخت سنتی، بیت‌کوین، لایت کوین، اتریوم، مونرو و زی‌کش را به‌عنوان روش دریافت کمک مالی می‌پذیرد. طی ۲۴ ساعت اخیر، کیف پول بیت‌کوینی که ویکی‌لیکس برای دریافت کمک‌های مالی اختصاص داده، حدود ۲/ ۶ بیت‌کوین معادل بیش از ۳۱,۰۰۰ دلار دریافتی داشته است. جولیان آسانژ قبلا حمایت‌ خود را از بیت‌کوین اعلام کرده بود. در آوریل ۲۰۱۸ صرافی آمریکایی کوین‌بیس حساب آقای آسانژ را مسدود کرد. ویکی‌لیکس که یک وب‌سایت غیرانتفاعی بسیار مشهور در افشای اسناد محرمانه است، در رده اولین سازمان‌های پذیرنده ارزهای دیجیتال قرار دارد. از سال ۲۰۱۰ پذیرش بیت‌کوین در ویکی‌لیکس آغاز شد و یکی از دلایل رشد قیمت بیت‌کوین و افزایش آگاهی در آن زمان بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران

یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در برج میلاد برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی، یازدهمین دوره نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران IDPEX با هدف ارائه آخرین دستاورد‌های مربوط به حوزه صنعت چاپ دیجیتال و بخش‌های وابسته ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

ریاست این نمایشگاه را جلال ذکایی بر عهده دارد.

ماشین‌آلات چاپ فضای باز، ماشین‌آلات نشر رومیزی (کپی پرینتر، پرینتر‌های لیزری و جوهرافشان و…)، ماشین آلات چاپ روی اجسام سخت، ماشین‌آلات لمینیت و کوتینگ، ماشین‌آلات عملیات تکمیلی، ماشین‌آلات برش و حکاکی، ماشین‌آلات چاپ سه‌بعدی، مواد مصرفی سطوح چاپ‌شونده (پارچه، بنر، فلکس، وینیل، مش، PVC و…)، مرکب و جوهر چاپ، سیستم‌های گردش کار، سیستم‌های مدیریت اطلاعات و استارت‌آپ‌های حوزه چاپ کالا‌هایی هستند که در این نمایشگاه ارائه می‌شوند.

آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه تا ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است و درصورت تکمیل ظرفیت سالن‌های تحت پوشش پیش از تاریخ فوق، برگزارکننده از پذیرش درخواست‌های جدید معذور خواهد بود.

فضای هر غرفه از ۴۸ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه به شرکت‌کنندگان خودساز تحویل داده می‌شود و شرکت‌کنندگان از ۲۴ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه می‌توانند چیدمان کالای نمایشی و تزئین داخل غرفه خود را آغاز کنند.

افتتاح رسمی نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح روز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعات بازدید از نمایشگاه ۱۰ صبح لغایت ۶ بعدازظهر است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به بخش نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران در سایت https://toranjgroup.com/ مراجعه کنند.

 

   

دیگر خبرها

  • شکایت از صرافی ارز دیجیتال چگونه است؟
  • ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟
  • اعلام جزئیات یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • بیت‌کوین لرزید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • سقوط بازار‌های مالی جهان پس از پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی
  • سقوط بازار‌های مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی
  • سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اسرائیل
  • سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی
  • ابزار جدید برای شناسایی ارزهای دیجیتال تقلبی و بدون پشتوانه