Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری در نشست با رئیس، دبیر و اعضای هیات مدیره کانون کارفرمایی انجمن‌‌های صنفی حرف استان گفت: شناخت و برداشتن موانع و تقویت و توسعه مثلث سه‌‌جانبه‌‌گرایی یکی از راهکارهای رونق تولید است.

وی ادامه داد: با توجه به شعار سال و نقشه‌‌راه که مقام معظم رهبری تبیین فرمودند از هم‌‌اکنون همه باید در جهت تحقق این شعار تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اضافه کرد: اگر رونق تولید و اشتغال نباشد آسیب‌‌های اجتماعی جامعه بیشتر خواهد شد، امروز در راستای توسعه و تقویت سه‌جانبه‌‌گرایی شما می‌‌توانید به عنوان بازوان اجرایی دولت در حوزه‌‌های مختلف به ما کمک کنید.

سنجری افزود: بخش خدمات در استان ظرفیت‌‌‌های بسیار خوبی دارد و ما در تلاش هستیم در حوزه کاری خود از این ظرفیت‌‌ها به خوبی استفاده کنیم و بیشترین ارتباط را تاکنون با شما داشته‌‌‌ایم.

وی کانون انجمن‌های صنفی کارگری و کارفرمایی استان را الگویی مناسب برای تشکلات استان معرفی کرد و اظهار داشت: معتقدم زمانی تشکلات کارگری و کارفرمایی می‌‌توانند به رشد و توسعه دست پیدا کند که درک متقابل بین آنها وجود داشته باشد و شرایط را به خوبی درک کنند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه اعتقاد داریم که می‌‌توان از ظرفیت کانون حرف در فضاهای اقتصادی، حرفه‌‌ها و مشاغل خرد در بهبود شرایط کار و اشتغال به خوبی استفاده کرد، تصریح کرد: در شرایط کنونی یکی از راهکارهای اصلی رونق تولید شناخت و برداشتن موانع و چالش‌‌های موجود و تقویت و توسعه مثلث سه‌‌جانبه‌‌گرایی در استان است.

سنجری یادآور شد: همه باید به سمتی حرکت کنیم تا مردم به کار و تلاش بیشتر تشویق و سوق داده شوند و در این راه باید فرهنگ‌‌سازی لازم را انجام دهیم.

همچنین عبدالله‌زاده رئیس کانون کارفرمایی انجمن‌‌های صنفی حرف استان در این نشست خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که بتوانیم در جلسات، برنامه‌‌ها و اهداف استان حضوری پر رنگ و فعال داشته باشیم. ما عاشق کار و فعالیت هستیم و امیدواریم که بتوانیم به عنوان بازوان اجرایی به مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمک کنیم .

وی هدف خود را در این مسیر خدمت به جامعه کارگری و کارفرمایی استان اعلام کرد و ابراز داشت: در خدمت جامعه هدف کوتاهی نکرده و تلاش خود را در سال رونق تولید بیش از پیش انجام خواهیم داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اشتغال خراسان رضوی انجمن های صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود