Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهرداد لاهوتی با اشاره به حضور وزیر نیرو در جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین گفت: آقای اردکانیان در جلسه فراکسیون گزارشی از وضع موجود را ارائه کردند و گفتند که حجم ذخایر آبی نسبت به سالهای گذشته ۶۲ درصد افزایش داشته و علی رغم تخلیه صورت گرفته ۷۶ درصد سدها پر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طبق گزارش ارائه شده از سوی وزیر نیرو ۴۴ تالاب بزرگ کشور بین ۴۰ تا صد در صد پر شده و بارش نیمه فروردین در مقایسه با سالهای گذشته ۱۹ برابر شده است. علاوه بر این بارش‌ها در مقایسه با متوسط ۵۰ سال گذشته سه برابر افزایش داشته است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین یادآور شد: طبق گزارش وزیر نیرو حدود سه هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان خسارت به تأسیسات آب و برق وارد شده و از دو هزار و ۴۰۰ روستایی که آب و برقشان قطع شده بود الان آب ۵۰ روستا و برق ۳۵ روستا همچنان قطع است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: وزير نيرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲.۵ برابری بازرسی های بهداشت محیط

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر جندقی، از افزایش دو برابری بسیاری از شاخص‌های بازرسی‌های بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال در بسیاری از زمینه‌ها و شاخص‌های بهداشتی در حوزه بازرسی‌های بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی شاهد رشد ۲ تا ۲.۵ برابری بودیم.

وی افزود: مقدار مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته که امسال کشف و معدوم سازی و از چرخه مصرف خارج شد نسبت به سال گذشته ۹۲ درصد رشد داشت.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار ادامه داد: سنجش انجام شده از محیط و مواد غذایی و سطوح با دستگاه‌های پرتابل ۱۵۵ درصد یعنی بیش از ۲.۵ برابر نسبت به سال قبل رشد کرد.

جندقی اظهار کرد: در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ کل بازرسی‌ها شامل بازرسی از مراکز اقامتی، بین راهی، پایانه‌های مسافربری، مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی نسبت به سال ۱۴۰۲ از رشد ۷۸ درصدی برخوردار شد.

وی افزود: بازرسی از مراکز اقامتی ۴۱ درصد و بازرسی از اماکن بین راهی ۳۸ درصد رشد پیدا کرد و تعداد واحدهای صنفی تعطیل شده به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی امسال ۳۶ درصد افزایش یافت.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: شاخص کنترل کیفی آب و مواد غذایی اعم از نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد و کلرسنجی از منابع آب آشامیدنی نیز ۱۰۸ درصد رشد یافت.

وی با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ از ۸ صبح تا ۸ شب فعال بوده و بازرسی‌ها متناسب با شرایط هر استان و شهرستان افزایش می‌یافت، خاطرنشان کرد: امسال مدت زمان بازرسی‌ها با توجه به نظر معاون بهداشت هر دانشگاه از ۱۲ ساعت تا ۲۴ ساعت در روزهای اداری و غیر اداری قابل افزایش بود.

کد خبر 6080144 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رشد ۲.۵ برابری بازرسی های بهداشت محیط
  • میانگین بارندگی‌ها در آذربایجان‌غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • ۶۰ درصد سدهای کشور پر است
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه نسبت به ماه گذشته
  • حجم سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسید
  • چشم انداز روشن صادرات در خراسان شمالی
  • عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳ چقدر شد؟
  • مخازن سد‌های کشور ۶۰ درصد پرشدگی دارند
  • ۳۵ میلیون لیتر فرآورده سوختی در جایگاه‌های استان سمنان عرضه شد
  • اعلام افزایش سنگین در عوارض خروج از کشور | هر نفر چند؟