Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ این نشست که دبیران کل و اعضای شورای مرکزی چهار حزب مجمع زنان اصلاح طلب، جمعیت زنان مسلمان نواندیش، انجمن روزنامه نگاران زن ایران و جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان در آن حضور داشتند، با تبریک آغاز سال نو و همچنین ابراز همدردی و عرض تسلیت به مناسبت سیل ویرانگر اخیر در برخی استان های کشور، آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تبیین اهداف، ساختار، ماموریت و عملکرد شورای عالی سیاستگذاری احزاب زنان اصلاح طلب و رابطه و نسبت آن با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و جریان اصلاح طلبی، راهبردها و شیوه های فعالیت احزاب عضو شورای مذکور و چالش های پیش رو و بایدها و نبایدهای نقش آفرینی احزاب در زمینه کمک به سیل زدگان با فعالان سیاسی و اجتماعی حاضر در نشست به بحث و گفت و گو گذاشته شد.

ضرورت ارائه برنامه و راهکار در مراحل پیشگیری، حین و پسابحران، نظارت و ارزیابی بر نحوه امدادرسانی و بازسازی و انعکاس کاستی ها و خلاها و مطالبات مردم به دولت، سازماندهی و بسیج نیروها و اعضا در استانهای سیلزده و نیز در استانهای معین، مشارکت در برنامه های آموزشی، توان افزایی و توانبخشی و تاب آوری، انجام مطالعه تطبیقی در زمینه مدیریت بحران در سایر کشورها، اهمیت نقش آفرینی شعبه ها و دفاتر استانی احزاب مذکور در زمینه تمرکز بر مشکلات و مسائل و نیازهای خاص زنان و کودکان سیل زده و تدوین گزارش ملی علل، پیامدها و راهکارهای پیشگیری و مقابله با بلایای طبیعی، از جمله مباحثی بود که مورد اشاره قرار گرفت.

در پایان بر تداوم برگزاری این نشستها و ارتباط مستمر با بدنه جامعه و افکار عمومی و تقلیل ندادن کارویژه های احزاب به انتخابات و مقاطع و فصول خاص و همکاری مشترک، کارا و هم افزای دولت و نهادهای مدنی و مردمی در کاهش آلام هموطنان سیلزده تاکید شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 زنان اصلاح طلب احزاب زنان اصلاح طلب 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «علی‌اکبر احمدیان» نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به دعوت «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه و در رأس هیئتی به منظور شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالی‌رتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورا‌های امنیت ملی عضو بریکس» به سن پترزبورگ روسیه سفر می‌کند.

احمدیان در حاشیه این نشست‌ها با همتایان خود در روسیه، برزیل، آفریقای جنوبی، چین، هند و عراق نیز به صورت دوجانبه دیدار و گفتگو خواهد داشت.

اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ به ابتکار روسیه تشکیل شده است. از جمله ویژگی‌های این اجلاس مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب، بویژه آمریکا در عرصه امنیت بین‌الملل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • حمایت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور