Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران پرچم‌دار میدان‌های سخت است

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری  بیان کرد: سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور نهادی مقدس، انقلابی، ولایی و همیشه در صحنه است و یکی از ثمره‌های بسیار ارزشمند انقلاب اسلامی نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از صدر انقلاب و از اندیشه الهی حضرت امام و به فرمان امام برای حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب تشکیل و مأموریت پیدا کرد.

وی افزود: در طول سالیانی که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد در همه صحنه‌ها به‌خوبی و در تراز انقلاب اسلامی حضور پیدا کرده و درخشیده است، در دوران دفاع مقدس و در صحنه‌های متعدد و مختلفی که در طول انقلاب اسلامی و در این زمان ایجاد شده یکی از درخشنده‌ترین نهادها برای مأموریت‌های انقلابی خود بوده است.

امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه در دفاع مقدس، سازندگی، ایام سختی مردم حضور سپاه را پررنگ، مخلصانه و مجاهدانه شاهد هستیم و به جهت احساس مسئولیت و اخلاصی که سپاه دارد در دل و ذهن مردم قرار گرفته است، ادامه داد: شخصیت‌های برجسته‌ای در دل سپاه رشد کرده‌اند مثل سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی و دیگر سردارانی که در انقلاب اسلامی برای نظام و مردم و کشور مجاهدانه و خالصانه شبانه‌روز در ابعاد مختلف حضور داشتند.

بامری تصریح کرد: در سختی و مشکلات و در سیل چهره درخشان پاسداران مشاهده می‌شود، سپاه در همه صحنه‌ها برای خاموشی سختی‌ها پرچمی برافراشته داشته و به‌خوبی در میدان خدمت، میدان نبرد، مباحث فرهنگی و بصیرت‌افزایی میدان‌دار و پرچم‌دار بوده است.

وی گفت: جا دارد در این ایام از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد و دست تک‌تک مجاهدان راه خدا برای عزت آفرینی مردم و نظام را بوسید؛ عملیات وعده صادق یکی از جلوه‌های زیبا مجاهدت‌های سپاه پاسداران انقلاب بود که در نوع خود بی‌نظیر و کم‌نظیر بود.

امام‌جمعه سراوان خاطرنشان کرد: اگر عملیات وعده صادق را در ابعاد مختلف بررسی کنیم در همه ابعاد نشان از قدرت، عظمت، شجاعت، اخلاص و استکبارستیزی مشاهده می‌شود. عملیاتی که در یک خط ویک صف جبهه کفر با همه دارایی‌هایی که در دست داشت برای مقابله و طرف دیگر نظام اسلامی و سپاه بود و به‌خوبی دست پر قدرت رزمندگان اسلام برای همه دیده شد و از سمت دیگر ذلت، خواری، شرمندگی، شکست هیبت استکبار و غرب و قلدران عالم را دیدیم.

 بامری تصریح کرد: عملیات وعده صادق یکی از زیباترین جلوه‌های اسلام بود که دست خدا را در این عملیات شاهد بودیم که با فضای گسترده از امکانات و تجهیزات در طول مسیر موشک‌ها و پهپادها و در سرزمین اشغالی که سنگر به سنگر پدافند کرده بودند تا عملیات نتیجه‌بخش نباشد؛ اما قدرت نظام اسلامی، اخلاص مجاهدان و پاسداران و پشتیبانی خدای متعال دیده شد و با موفقیت کامل به سرانجام رسید و هیمنه رژیم غاصب و همه پشتیبان آنها شکست و قدرت نظام جمهوری اسلامی تثبیت شد.

وی اذعان کرد: عملیات وعده صادق نشان از برجستگی نظام اسلامی و مجاهدت پاسداران انقلاب اسلامی و فعالیت‌های شبانه‌روزی که سربازان راه خدا و سپاه قهرمان داشته سنگر به سنگر می‌درخشد و در همه صحنه‌هایی که مسیر خداست حضور دارد و برای دفاع از مظلوم دست برتر را دارد و مقابل قلدرترین قلدران عالم و سفاک‌ترین رژیم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • در عرصه فرهنگی هم مثل عرصه نظامی باید حضور داشت
  • سپاه پاسداران پرچم‌دار میدان‌های سخت است