Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا زنوزی، شامگاه روز یکشنبه در گفتگویی با اشاره به وضعیت محسن فروزان گفت: فروزان تا کمیته انضباطی باشگاه، بررسی‌ها را انجام داده و نتیجه را اعلام کند، در کنار تیم نخواهد بود، امروز هم در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بودم ایشان را فردا به کمیته اخلاق فراخوانده اند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از اشتباهات عمدی برخی داوران علیه تراکتورسازی ابراز داشت: تیم ما طوری بسته شده که نیاز به کمک داوران ندارد و تنها انتظار داریم، داوران عادلانه قضاوت کنند، قدرت ما به خداوند و هواداران و خود تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک باشگاه تراکتورسازی در ادامه با اشاره به اینکه ما شرمنده هواداران هستیم، خاطرنشان کرد: هواداران هر کم و کسری وجود دارد به پای من بگدارند، تمام تلاش من این است که به شهر خودم خدمت کنم تا بتوانم بیشترین خدمات را به این عزیزان بدهم، این هواداران، خواسته به حقشان یک قهرمانی است.

زنوزی همچنین با اشاره به اتفاقات و توهین‌های صورت گرفته در ورزشگاه رشت گفت: تمام مستندان توهین به تماشاگران تراکتورسازی در برخی ورزشگاه‌ها از جمله رشت، به فدراسیون فوتبال ارائه شده تا نتیجه را اعلام کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت اروین و کنستانتین در باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: بازگشت این بازیکنان به تیم هنوز منتفی نشده است، در آینده نزدیک با آنها یا به تفاهم می رسیم و یا اینکه در سال آینده بهتر از اینها را جذب می‌کنیم.

مالک باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: ما تیم را امسال برای قهرمانی نبسته ایم، چرا که محدودیت زمانی برای جذب بازیکن داشتیم، تا آنجا که توانستیم با اینکه تیم را دیر تحویل گرفتیم، از بازار نقل و انتقالات بهترین‌ها را جذب کنیم و حتی به سهمیه لیگ برتری هم قانع نشدیم و بازیکنان تیم ملی را هم آوردیم.

زنوزی تاکید کرد: شخصیت به باشگاه بزرگ تراکتورسازی بازگردانده شده است و هر کسی اسم تراکتورسازی را می‌شنود با احترام نام آن را به زبان می‌آورد.

وی در پایان اذعان داشت: سال آینده می‌خواهیم تیمی درست کنیم که نه تنها در ایران بلکه برای قهرمانی در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

کد خبر 4590988

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز محمدرضا زنوزی تیم فوتبال تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس

هافبک ترکیه‌ای تیم فوتبال اینتر پس از قهرمانی این تیم در سری A به اهانت‌هایی که از سوی هواداران تیم سابقش دریافت کرده بود، پاسخی جالب داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بدون شک یکی از خوشحال‌ترین بازیکنان اینتر بابت قهرمانی این تیم در سری A، هافبک ترکیه‌ای نراتزوری یعنی هاکان چالهان‌اوغلو بود. تیم او در شبی اسکودتوی بیستم را کسب کرد که توانست رقیب همشهری میلان را در دربی دلامادونینا شکست دهد. برای چالهان‌اوغلو این قهرمانی فرصتی برای جبران همه آن اهانت‌ها و تمسخرهایی بود که از زمان ترک میلان در سال 2021 و پیوستنش به اینتر تحمل کرد.

هواداران میلان و حتی ستاره سوئدی وقت‌ آنها زلاتان ابراهیموویچ دو سال پیش چالهان‌اوغلو را به خاطر ترک تیم قهرمان و پیوستن به نراتزوری مسخره کردند و از آن روز حملات‌شان به ملی‌پوش ترکیه‌ای ادامه پیدا کرد. انتظار می‌رفت حداقل با قهرمانی اینتر، میلانی‌ها برای مدتی دست از سر چالهان‌اوغلو بردارند اما درست عکس این اتفاق رخ داد و در فضای مجازی با القابی همچون «دلقک» و «خائن» به او توهین کردند. این بار اما چالهان‌اوغلو پاسخی جالب به آنها داد. او در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام تصویری از خود در کنار جام قهرمانی سری A و یک هدفون روی گوش‌هایش گذاشت تا نشان دهد به آنچه هواداران میلان پشت سرش فریاد می‌زنند، توجهی ندارد. در کنار این تصویر پیامی با این مضمون هم درج شده است: «همیشه خونسرد، همیشه صبور، همیشه متمرکز و حالا پاداش».

اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری

چالهان‌اوغلو در تمام رقابت‌های فصل جاری 36 بازی برای اینتر انجام داده و 13 گل نیز به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس برای استقلال
  • زمانِ بایرلورکوزن است...