Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان که در روز گذشته به افغانستان سفر کرده بود برحمایت کشورش از کابل تاکید کرد.

ماس همچنین در آغاز نخستین سفر خود به افغانستان به عنوان وزیر خارجه آلمان تأکید کرده بود که هدف دولت آلمان اطمینان بخشیدن به مردم افغانستان در خصوص حمایت برلین و خواست این کشور برای دستیابی به راه‌حلی صلح‌آمیز برای پایان اختلافات در افغانستان و توسعه اقتصادی این کشور و منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان در حال حاضر با حدود یک هزار و ۳۰۰ سرباز در مأموریت پشتیبانی ناتو در افغانستان شرکت دارد. آموزش نیروهای امنیتی افغانستان بخشی از مأموریت ارتش آلمان است.

دولت آلمان دو هفته پیش مأموریت ارتش این کشور در افغانستان را تمدید کرد که البته این موضوع باید به تائید پارلمان این کشور (بوندس تاگ) نیز برسد.

وزیر خارجه آلمان پیش از سفر خود به افغانستان نیز از نمایندگان بوندس‌تاگ خواسته بود تا از تمدید مأموریت ارتش آلمان در افغانستان حمایت کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر خارجه افغانستان آلمان ناتو نیروهای امنیتی آلمان افغانستان ناتو نیروهای امنیتی وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم

گروه تروریستی داعش ضمن قبول مسئولیت حمله شب گذشته کابل گفت هدف این حمله شیعیان و طالبان بودند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای مسئولیت انفجار شب گذشته در منطقه «کوته‌سنگی» واقع در حوزه‌ سوم امنیتی شهر کابل را به‌عهده گرفت.

داعش در این بیانیه نوشت بمب مغناطیسی یک خودروی حامل شیعیان را هنگام عبور از ایست‌ بازرسی طالبان هدف قرار داده و در نتیجه 10 غیرنظامی و اعضای طالبان کشته و یا زخمی شدند.

پیش از این «خالد زدران» سخنگوی پلیس طالبان در کابل گفته بود در نتیجه این انفجار راننده خودرو جان باخته و سه تن دیگر زخمی شدند.

مجاهد: از تهدید داعش در افغانستان بزرگنمایی می‌شود«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته استرصد داعش در افغانستان با چشمان چینی

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • احتمال «تحریم یک گردان ارتش اسرائيل» توسط آمریکا به دلیل «نقض حقوق بشر»
  • طالبان: آماده همکاری با «او.آی.سی» در قضیه فلسطین هستیم
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم
  • تأکید وزرای خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی
  • انفجار در کابل با یک شهید و سه زخمی
  • کانال 13 اسرائیل: مشاجره نسبتا شدیدی بین وزیر خارجه آلمان و نتانیاهو رخ داد