Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فیلم جهان پهلوان تختی روی پرده سینما است و استقبال زیاد خوبی از این  فیلم نشده و برخی در این میان معتقدند این فیلم نتوانسته حق مطلب را درباره شخصیت تختی بیان کند و برخی دیگر هم نظری مخالف آن دارند.

محمدرضا طالقانی رئیس سابق فدراسیون کشتی و چهره شناخته شده و نام آشنای این رشته در این‌باره به خبرنگار برنا گفت: بنده خودم به همه سفارش می‌کنم بروند فیلم را ببینند و از مردم هم می‌خواهم این کار را بکنند و در پایان خودشان نظر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته مهم این است که فرم زندگی کردن تختی او را تختی کرد، وگرنه بسیاری در کشتی چهره شده‌اند و می‌شوند و مدال جهانی و المپیک هم کسب می‌کنند. اما مرحوم تختی به خاطر مسائل انسانی و نوع منش و مرام زندگی‌اش جهان پهلوان تختی شد و در تاریخ ماندگار شد و در این فیلم هم برخی نقاط برجسته مرحوم تختی به خوبی نشان داده شده و به نظر من کار خوبی بوده و نشان دادن همین نقاط برجسته بسیار مهم است.

وی در باره حضور گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای کمک به هموطنان سیل‌زده که با نمایش فیلم غلامرضا تختی در روز چهارشنبه ۲۸ فروردین در پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: با افتخار در گلریزان و هر مراسمی که کمک به هموطنان عزیزمان باشد شرکت می‌کنم و از همه نیز دعوت می‌کنم با حضور در این مراسم و سایر گلریزان‌ها در کشور شرکت کنند و به شخصه وظیفه خودم می‌دانم در این‌گونه مراسم‌ها شرکت کنم و افتخارم نوکری مردم است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک جهان سیل فدراسیون کشتی محمدرضا طالقانی برنا خبرگزاری برنا تختی پیشکسوت کشتی جهان پهلوان تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید در نحوه خرید مردم توسط کالابرگ الکترونیکی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ محسن غلامی مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این خصوص گفت: فروشگاههایی که مایل به فروش دو قلم کالای روغن و ماکارونی در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی هستند میبایست پایانه فروشگاهی خود را به دستگاه بارکدخوان مجهز نموده و ضمن اینکه تنها فروشگاههای صنف پروتئینی و همچنین فروشگاههایی که صندوق فروشگاهی دارند نظیر فروشگاههای زنجیره ای، میتوانند اقدام به عرضه کالابرگی دو قلم کالای گوشت قرمز و مرغ نمایند و پس از این برای سایر فروشگاهها و سوپرمارکتهای عرضه کننده خوار و بار امکان فروش کالابرگی این دو قلم وجود نخواهد داشت.  وی خاطر نشان کرد: هیچگونه کاهش اعتباری در مرحله سوم طرح فجرانه که از ۲۰ فروردین آغاز و تا ۱۸ اردیبهشت به طول می انجامد، نداشته و مشابه دو مرحله قبل اعتبار ۲۲۰ هزار تومان به ازای هر فرد خانوار در دهک های یک الی هفت درآمدی لحاظ گردیده است ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • شرایط جدید در نحوه خرید مردم توسط کالابرگ الکترونیکی
  • آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه
  • بالا رفتن سن ازدواج جوانان از چالش‌های جدی در سطح کشور است
  • قیام مردم ورامین حرکتی که در تاریخ ماندگار شد
  • خراسان جنوبی چهارمین استان کشور در طرح زندگی با آیه‌ها
  • استقبال بالای زنجانی‌های از طرح زندگی با آیه‌ها
  • نحوه درخواست صدور کارت سوخت از اردیبهشت تغییر می کند
  • مردم خراسان شمالی: به غیورمردان خود افتخار می‌کنیم