Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، تجمع اعتراض‌آمیز دانشگاهیان عصر امروز با سخنرانی سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان و سردار محمدعلی حق‌بین، فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در محکومیت اقدام خبیثانه و خصمانه آمریکا مبنی برقرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی در دانشگاه گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز در اجتماع اساتید و دانشجویان در دانشگاه گیلان با بیان اینکه ما پاسدار انقلاب ناب امام خمینی (ره) هستیم اظهار کرد: انقلاب ما برگرفته از انقلاب پیامبر اکرم (ص) است.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و جغرافیا ندارد افزود: ما انقلاب کردیم که ملت‌های مسلمان دنیا بیدار شوند و حکومت‌های طاغوت از بین بروند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما باعث شدن که انقلاب ما ۴۰ ساله شود گفت: ملت ما یاد گرفته‌اند که نگذارند حادثه عاشورا دوباره تکرار شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) سپاه را به وجود آورد که مردم را پای انقلاب نگه دارد بیان کرد: هرجایی که مردم حضور دارند سپاه هم حضور دارد.

عبدالله پور با بیان اینکه آمریکایی‌ها جرأت انجام هیچ اقدام نظامی علیه ما را ندارند تصریح کرد: آمریکایی‌ها در مقابل ما ناتوان هستند و می‌دانند که به کوچک‌ترین حرکت آن‌ها، پاسخ سختی خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه این ملت از تجربه تاریخ یاد گرفته که دیگر نباید پشت ولایت‌فقیه را خالی کند افزود: دشمن فهمیده که سپاه حامی مردم و این انقلاب است و به همین دلیل از دست سپاه عصبانی شده‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سردمداران رژیم صهیونیستی صدای پای رزمندگان ایرانی، افغانستانی، پاکستانی، لبنانی و سوریه‌ای را پشت مرزهای جولان اشغالی می‌شوند و دیگر آن زمان گذشت که ما را تهدید می‌کردند و امروز به کوچک‌ترین حرکت آن‌ها پاسخی سخت و خشن خواهیم داد.

سیاست دشمن معرفی ایران به‌عنوان یک کشور جنگ‌طلب است

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان نیز در تجمع اعتراض‌آمیز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که در محکومیت اقدام آمریکا مبنی برقرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی با حضور جمع کثیری از مسئولین، استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد اظهار کرد: امروز در دنیا هر کشوری که بخواهد استقلال کامل داشته باشد باید بر سه عنصر علم و دانش، فرهنگ و اقتصاد در حد بسیار بالایی تسلط کامل داشته باشد.

سردار محمدعلی حق‌بین با اشاره به اینکه جهان خواران امروز ادعای سردمداری دارند و ادعا دارند که تمامی کشورها باید وابسته آن‌ها باشند افزود: آمریکایی‌ها جامعه ایران را نمی‌شناسند و نمی‌دانند که جمعیت و قدرت ایران فقط در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه تمامی اقشار جامعه، قرآن، آیات، روایات و رهبری معظم انقلاب هرکدام یک ستون پرقدرت هستند که می‌توانند در زمان‌های خطر و بحران از انقلاب اسلامی ایران و مردم حمایت کنند‌ تصریح کرد: آمریکا بارها و بارها تا مرز ایران آمد که جنگ‌ را آغاز کند اما جرأت این کار را نداشت و بدون نتیجه برگشت و درنتیجه بهترین کاری را که به گمان خود فکر می‌کردند می‌توانند در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران بمانند این بود که داعش را درست کردند و بازهم موفق نشدند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه خط فکری آمریکا فریب دادن جوانان ایرانی است بیان کرد: آن‌ها عقیده دارند که ما باید بر آزادی مطبوعات و جوانان کشورهای مختلف دنیا به‌ویژه ایران تسلط کامل داشته باشیم.

حق‌بین با تأکید بر اینکه ما باید در مقابل توطئه‌های دشمنان حواسمان را کاملاً جمع کنیم گفت: ما باید بر نقشه‌های شوم بعدی آن‌ها نیز آگاهی کامل داشته باشیم تا بتوانیم توطئه‌های آن‌ها را خنثی کنیم در غیر این صورت نسل‌های بعدی این کوتاهی‌های ما را در مقابل دشمنان نخواهند پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه سیاست دشمن معرفی ایران به‌عنوان یک کشور جنگ‌طلب است افزود: کسانی که ایران را جنگ‌طلب خطاب می‌کنند بدانند که ایران صلح را برای خاورمیانه و دنیای اسلام به ارمغان آورده و برعکس، آنان جنگ‌طلب هستند که دشمنان را علیه ایران اسلامی تحریک می‌کنند و به آن‌ها می‌گوییم که جوانان ایران اسلامی در مقابل خباثت‌های دشمنان می‌ایستند و نقشه‌های شوم آن‌ها را باطل می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، گفت: راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات غرورآفرین سپاه علیه مواضع اسرائیل جمعه ۳۱ فروردین‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: به منظور حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و نیز دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران مقتدر اسلامی به ویژه سپاه عظیم القدر و پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، راهپیمایی و تظاهرات سراسری پس از اقامه نمازجمعه 31 فروردین‌ماه همزمان و همگام با سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور، در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از عموم مردم فهیم و غیور استان کرمانشاه دعوت می‌شود در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن شکن حضوری باشکوه و حماسی داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسالامی استان کرمانشاه، گفت: این مراسم در کرمانشاه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مسجد جامع تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس
  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت