Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از برنامه‌های مهم فدراسیون هندبال کشورمان در سال ۹۸ حضور تیم هندبال ساحلی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی رقابت‌های جهانی است. در چند سال گذشته تنها تیم هندبالی که توانست به موفقیت‌هایی دست یابد تیم هندبال ساحلی مردان بود. کار این رشته امسال سخت‌تر است چرا که هندبال ساحلی در آسیا طرفداران بیشتری پیدا کرده و همین مسئله باعث افزایش تعداد تیم‌های در مسابقات قاره‌ای شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر رقابت‌های قهرمانی آسیای امسال این رشته برای همه تیم‌ها مهم است. تیم اول جواز حضور در اولین دوره بازی‌های ساحلی جهان و سه تیم برتر مجوز شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را به دست خواهند آورد.

حسن افتخاری رئیس کمیته هندبال ساحلی فدراسیون در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های این رشته به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیای سال ۲۰۱۹ گفت: با هدف آماده سازی بهتر تیم ملی اردوهای خود را از سال قبل آغاز کردیم. پیش از سال سه مرحله اردوی تدارکاتی داشتیم و اولین مرحله اردو در سال جدید نیز از چند روز آینده در چهار منطقه کشور آغاز می‌شود تا در نهایت بتوانیم با نزدیک شدن به مسابقات بهترین‌ها را در ترکیب اصلی تیم قرار دهیم.

وی افزود: مسابقات قهرمانی آسیای ساحلی در سال ۲۰۱۹ در خردادماه و در چین برگزار خواهد شد. تلاش می‌کنیم تا سکوی کسب شده در دوره قبل را حفظ کنیم. کار سخت‌تر از قبل است چرا که کشورهای آسیایی اقبال بیشتری به این رشته پیدا کرده اند و همین باعث شده تا تعداد تیم‌ها نسبت به دوره‌های قبل بیشتر شود.

مربی تیم هندبال ساحلی کشورمان خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات متفاوت‌تر از دوره‌های قبل است چرا که تیم قهرمان جواز حضور در اولین دوره بازی‌های ساحلی جهان (۲۰۱۹- آمریکا) و سه تیم اول جواز حضور در مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی جهان (۲۰۲۰- ایتالیا) را کسب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه به طور قطع اگر در زیر ساخت‌ها بهتر کار کنیم، می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری در این رشته دست پیدا کنیم، گفت: قرار است هندبال ساحلی در المپیک ۲۰۲۲ جوانان در سنگال برگزار شود و ما قصد داریم در این رویداد شرکت کنیم. به همین دلیل کار را برای پسران نونهال از سال ۹۷ و بعد از برگزاری المپیاد ایرانیان شروع کرده‌ایم. این رقابت‌ها فرصت خوبی بود تا استعدادهای این رشته کشف شوند. مطمئن هستیم که با برنامه ریزی و توجه بیشتر و همکاری اسپانسرها می‌توانیم کار را در استان‌ها توسعه دهیم.

افتخاری بیان داشت: همین طور باید بتوانیم مسابقات باشگاهی این رشته را مداوم تر برگزار کنیم. هندبال ساحلی جذابیت بیشتری نسبت به دیگر رشته‌های توپی ساحلی دارد و به همین دلیل پیشنهاد شده که این رشته به بازی‌های المپیک تابستانی اضافه شود. در این صورت این مسئله می‌تواند عامل رشد و توسعه این رشته باشد.

رئیس کمیته ساحلی فدراسیون هندبال افزود: ما در شرایط فعلی نمی‌توانیم از حضور مربی خارجی بهره ببریم اما تلاش کردیم تا از یک مشاور خوب استفاده کنیم. «آنتونیو» مربی تیم هندبال ساحلی برزیل سال قبل برای برگزاری یک دوره آموزشی به ایران آمد. این فرصت خوبی بود برای ما و از آن هم استفاده کردیم. ما از وی برنامه تمرین و مشاوره فنی می‌گیریم.

کد خبر 4589527

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال هندبال ساحلی مسابقات قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست و سوم را آغاز کرده بود، با قطع همکاری توافقی با وی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه رقابت های لیگ و فصل آینده است.

در شرایطی که پیش از این تاکید شده بود که تراکتور به دنبال گزینه خارجی است و حتی برخی نام ها هم مطرح شد، اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد احتمال منتفی شدن حضور سرمربی خارجی در این تیم زیاد است و یک ایرانی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

در همین راستا مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل محمدی به مراحل پایانی رسیده است اما برای نهایی شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسایلی که از گذشته برایش ایجاد شده است را برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می شود و سرمربی مد نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند.

در صورتی که گل محمدی شرط مدیران تراکتور را محقق کند، به عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به خبرنگار مهر اعلام کرد با تصمیم مدیران باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید انتخاب شده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

کد خبر 6087304

دیگر خبرها

  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • شناگران از تبعیض رنج می برند/ استعدادیابی در استان های ساحلی