Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورتلند موفق شد نخستین بازی خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

طرفداری- در چارچوب مسابقات NBA، دو تیم پورتلند تریل بلیزرز و اکلاهما سیتی تاندر به میزبانی پورتلند به مصاف هم رفتند.

در پایان این تیم پورتلند بود که با نتیجه 104-99 پیروز میدان شد.

ورزشگاه تاریخ ساعت Moda Center 26 فروردین 00:00

گزارش بازی

کوارتر نخست این بازی با درخشش سی جی مک کالم و عمکرد بسیار خوب پورتلند در پرتاب های سه امتیازی همراه بود و میزبان موفق شد این کوارتر را با نتیجه 39-25 به سود خودش به پایان ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کوارتر دوم اما عملکرد خوب میهمان در دفاع اجازه بیشتر شدن اختلاف را نداد تا این کوارتر با نتیجه 15-23 به سود اکلاهما به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم بازی پایاپای پیش رفت و عملکرد ضعیف تاندر در پرتاب های سه امتیازی باعث شد آن ها نتوانند اختلاف را کمتر کنند. کوارتر سوم با نتیجه 22-21 به سود پورتلند به پایان رسید. در کوارتر چهارم اکلاهما با تکیه به درخشش جرج و وستبروک سعی در بازگشت به بازی داشت اما درخشش فوق العاده لیلارد به آن ها این اجازه را نداد تا این دیدار با نتیجه 104-99 به سود میزبان به پایان برسد.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند پورتلند تریل بلیزرز 41.9% 44% 18 48 اکلاهما سیتی تاندر 39.8% 15.2% 16 49 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست پورتلند تریل بلیزرز لیلارد 30 کانتر 18 لیلارد 4 اکلاهما سیتی تاندر پل جرج 26 پل جرج/وستبروک 10 وستبروک 10

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • برنامه آمریکا برای ساخت بلندترین آسمان‌خراش/ عکس
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم