Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@20:19:53 GMT

آخرین اخبار از معافیت سربازی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۱۳۰۱

بسیاری از مشمولان خدمت وظیفه عمومی که تک فرزند هستند، درباره معافیت سربازی از طریق تک فرزندی سوالاتی دارند، که در این گزارش پاسخ خواهیم داد.

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، پدر فرد مشمول بالای ۷۰ سال سن داشته باشد و یا اگر کمتر از ۷۰ سال سن دارد، توانایی کار کردن به دلیل بیماری را نداشته و از کار افتاده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای ادامه تحصیل، حین انجام امریه نیز در صورت قبولی در مقطع تحصیلی بالاتر، می‌توان خدمت سربازی را متوقف کرد و ادامه تحصیل داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سربازی پدر پدر سربازی معافیت سن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشمولانی که دارای برگ اعزام به تاریخ شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ هستند، ملزم هستند رأس ساعت ابلاغی در برگ اعزام خود، در محل جدید اعزام به نشانی اصفهان، تاکسیرانی، جنب ورزشگاه نقش جهان، سالن سرپوشیده ۲۵ آبان حاضر شوند.
سرهنگ اکبر معادلی افزود: مشمولان باید قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از جمله (کوتاهی موی سر و گرفتن ناخن‌ها) را رعایت و لوازم بهداشتی و وسایل شخصی شامل (قاشق و چنگال، لیوان، حوله، لباس گرم و...) را به همراه داشته باشند.
سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشمولان دقت کنند که هنگام اعزام اصل مدارک مورد نیاز شامل برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا را همراه خود داشته باشند.

دیگر خبرها

  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • دانشگاه شاهد نیروی حفاظت فیزیکی جذب می‌کند
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران