Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@19:10:40 GMT

3068 فقره وام مسکن روستایی برای خراسان شمالی ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۱۳۳۲

3068 فقره وام مسکن روستایی برای خراسان شمالی ابلاغ شد

علی روحانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سطح کشور، سهم 200 هزار فقره ای از تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی، کامل ابلاغ نشده است و در این استان هم تنها سه هزار و 68 فقره از این وام ها ابلاغ شده است.
وی افزود: از این تعداد تاکنون 2 هزار فقره تسهیلات به بانک معرفی شده و یکهزار و 250 فقره هم منجر به انعقاد قرارداد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور مسکن و بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: اکنون بیش از 55 هزار واحد مسکونی روستایی معادل بیش از 50 درصد از منازل مسکونی این مناطق، مقاوم سازی شده است.
روحانی با اشاره به مقاوم سازی بیش از 61 هزار واحد روستایی در استان گفت: از این تعداد، بیش از 55 هزار واحد مسکونی روستایی است و مابقی در شهرهایی است که پیش از این روستا بوده و اکنون به شهر ارتقا یافته اند.
وی با بیان اینکه کمترین میزان مقاوم سازی منازل روستاییان در شهرستان راز و جرگلان است، گفت: حدود 14 هزار و 400 واحد مسکونی در روستاهای راز و جرگلان وجود دارد که تاکنون 2 هزار و 700 فقره تسهیلات پرداخت شده و 2 هزار و 200 منزل در این مناطق ساخته شده است.
روحانی در باره ساخت مسکن شهری با کمک این بنیاد در استان گفت: تاکنون ساخت 2 هزار و 703 واحد در شهرهای استان پیگیری شده است که یکهزار و 692 واحد در قالب 21 پروژه اتمام یافته، 674 واحد ناتمام و 337واحد در دست طراحی است.
وی در باره خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به روستاییان برای ساخت مسکن گفت: مقاوم سازی مسکن، یکی از رویکردهای اصلی در پرداخت تسهیلات است و در این زمینه 190 نفر ناظر ساخت واحدهای مسکن روستایی را رصد می کنند.
معاون امور مسکن و بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تاکنون در قالب طرح مسکن مهر هم پنج هزار و 110 واحد مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر ساخته شده است.
به گزارش ایرنا، 21 تا 31 فروردین ماه، دهه حساب 100 و سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
بیش از 112 هزار خانوار روستایی خراسان شمالی در بیش از 100 هزار واحد مسکونی زندگی می کنند.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انقلاب اسلامی خانوار روستایی خراسان شمالی مسکن مسکن مهر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی