Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بارش‎های سیل آسای از ابتدای سال در کشور موجب سیلابی شدن برخی از استان‌ها و اختلال در زندگی مردم شده است.

استان های درگیر سیل شده در کشور که میزان خسارات در سه استان لرستان، خوزستان و گلستان بیش از سایر استان هاست و این مسئله باعث شده است تا مردم فهیم کشورمان از سراسر ایران اسلامی به کمک و یاری سیل زدگان بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

00:10 بازدید نمایندگان صلیب سرخ از محل اسکان سیل زدگان در اهواز+تصاویر

نمایندگان صلیب سرخ جهانی به همراه مسئولان هلال احمر و سپاه ناحیه امام علی (ع) از محل اسکان سیل زدگان در سالن ۹ دی اهواز بازدید بعمل آوردند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران و کاهش دما در برخی استان‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز در خراسان رضوی و جنوبی، سیستان‌وبلوچستان، یزد، کرمان و هرمزگان، بارش باران، وزش باد شدید و کاهش دما رخ می‌دهد. همچنین طی ۲ روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

شنبه ۱۱ فروردین در شمال استان فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شمال شرق خوزستان و مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، یکشنبه ۱۲ فروردین در شمال غرب، سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۰ و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

کد خبر 6064561

دیگر خبرها

  • باد و باران و کاهش دما در برخی استان‌ها
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • بارش باران و برف در برخی استان های کشور
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • تمرکز بارش‌ها تا ۱۲ فروردین در کدام مناطق کشور است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • بارش باران در این مناطق کشور