Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:43:15 GMT

بارش شدید پیامدهایی در بردسکن داشت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۱۴۹۱

بارش شدید پیامدهایی در بردسکن داشت

مشهد- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بارش باران از دیشب تاکنون در بیشتر مناطق استان ادامه داشته که بیشترین آن مربوط به بردسکن همراه با پیامدهایی بوده است.

حجتعلی شایان فر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین خاطر 125 مورد آبگرفتگی منازل شهری و 15 مورد آبگرفتگی منازل روستایی در شهرستان بردسکن رخ داد که همه آنها برطرف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین 150 مسافر که دیشب به علت متوقف شدن خودروهایشان در پی باران شدید در منطقه درونه شهرستان بردسکن زمینگیر شده بودند اسکان یافتند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی همچنین گفت: هم اینک 25 جاده روستایی در سطح استان بر اثر بارش شدید و سیلاب بسته هستند که بیشتر آنها در شهرستان بردسکن واقع شده اند.
وی افزود: جاده های بردسکن - بجستان و بردسکن - طبس، خلیل آباد - کلاته نو، تک مار - جعفرآباد، کاشمر - مهدی آباد و حسین آباد از جمله مسیرهای روستایی هستند که بر اثر سیلاب در جنوب غربی خراسان رضوی بسته شده اند.
مرکز شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در فاصله 273 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. بردسکن مرکب از سه بخش مرکزی، انابد و شهرآباد دارای 197 روستا است. 38 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارشهای شدید باران که از شنبه پیش در این استان آغاز شده تا ظهر پایان وقت امروز 26 فروردین ادامه دارد.
3027/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 بردسكن خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بارانی می شود

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:  بارش باران روز گذشته، مناطق شمالی و غربی خراسان رضوی را فرا گرفت و امروز علاوه بر این مناطق، نواحی مرکزی و شرقی نیز میزبان بارش باران خواهند بود.

سارا حکمی افزود :  فردا حجم بارش ها به اوج خود خواهد رسید که با شدت گرفتن این بارش ها احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: وزش باد و ماندگاری هوای خنک از دیگر پدیده های جوی استان است که تا اواخر هفته جاری تداوم دارد.

حکمی افزود: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان بودند و در همین مدت، دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۸ درجه در نوسان بود.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۲ درجه سانتیگراد است که امروز از ۲۴ درجه فراتر نخواهد رفت.

 
 

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • باران در راه خراسان رضوی است
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد