Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رشت، سردار محمد علی حق بین فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان در تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که با حضور جمع کثیری از مسئولین، استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد، در محکومیت اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی، بیان کرد: امروز در دنیا هر کشوری که بخواهد استقلال کامل داشته باشد باید بر سه عنصر علم و دانش، فرهنگ و اقتصاد در حد بسیار بالایی تسلط کامل داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر کشوری بر علم و دانش مسلط باشد اما اطلاعات کافی بر فرهنگ، پایه و اساس فرهنگ خود نداشته باشد، پایبند و وابسته و دنباله روی کشورهای دیگر خواهد شد.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان ادامه داد: امروز جهان خواران و برخی از کشورهایی که توانستند خودشان را به جاهایی برسانند خط فکری آنها به گونه ای بود که ما باید تولید کننده باشیم و دیگران مصرف کننده باشند و این موضوع در استراتژی هایشان به مقدار زیادی موجود است و به آن اعتقاد دارند.

سردار حق بین با اشاره به اینکه در عصر حاضر، جهان خواران به جایی رسیده اند که می گویند ما باید سردمدار باشیم و مابقی کشورها باید دنباله رو و وابسته به ماباشند، عنوان کرد: اگر امروز به مشاهده قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران می پردازیم و آمریکا نیز آن را ضمن تحریم، تروریست می نامد به این دلیل است که جامعه ایران را نمی شناسند و نمی داند که جمعیت و قدرت ایران فقط در سپاه نیست.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سپاهیان، دانشگاهیان، حوزویان و جوانان پر شور و همچنین رهبری عزیز و دلسوز ما، قرآن ،آیات و روایات هر کدامشان یک ستون پر قدرت هستند که می توانند در زمان های خطر و بحران از انقلاب اسلامی ایران و مردم حمایت کنند‌.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: آمریکا بارها و بارها تا مرز ایران آمد که جنگ‌ را آغاز کند اما جرأت این کار را نداشت و بدون نتیجه برگشت و در نتیجه بهترین کاری را که به گمان خود فکر می کردند می توانند در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران بمانند این بود که داعش را درست کردند و باز هم موفق نشدند.

حق بین افزود: خط فکری آمریکا به گونه ای است که باید جوانان ایرانی را فریب داد و با طراحی دو استراتژی بسیار بزرگی بر این عقیده اند که ما باید بر آزادی مطبوعات و جوانان کشورهای مختلف دنیا علی الخصوص ایران تسلط کامل داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: ما باید در مقابل توطئه های دشمنان حواسمان را کاملا جمع کنیم و بر نقشه های شوم بعدی آنها نیز آگاهی کامل داشته باشیم تا بتوانیم توطئه های آنها را خنثی کنیم در غیر این صورت نسل های بعدی این کوتاهی های مارا درمقابل دشمنان نخواهند پذیرفت.

حق بین با اشاره به سیاست های دشمنان در اینکه ایران را یک کشور جنگ طلب معرفی کنند، عنوان کرد: با هوشیاری مردم ایران، تمام توطئه های دشمنان در ایران نقش بر آب شد به گونه ای که طرح سوم داعش قبل از ورود به ایران در نطفه خفه شد و هیچ گاه به ثمر نرسید.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان تأکید کرد: ما به کسانی که گوش به سخنان دنیای غرب می دهند و فرهنگ دشمنان غرب را در کشور پیاده سازی می کنند و پول به جیب دنیای غرب می ریزند و تولید بمب می کنند و در حال سازماندهی مجدد داعش هستند اخطار می کنیم که بدانند اگر به این امر توجه نکنند، تا ۱۵سال دیگر داعش به سراغ ما خواهد آمد.

وی افزود: کسانی که ایران را جنگ طلب خطاب می کنند بدانند که ایران صلح را برای خاور میانه و دنیای اسلام به ارمغان آورده است و برعکس، آنان جنگ طلب هستند و دشمنان را برعلیه ایران اسلامی تحریک می کنند و ایران نیز در مقابل این خباثت ها ایستاده ونقشه های شوم آنها را باطل خواهد کرد.

78 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت سردار محمد علی حق بین فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان تجمع

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه و سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام شهید حجازی بیان کرد: هر کس در مسیر اطاعت الهی قدم بردار خداوند به او عنایات بسیاری خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: با اقدام اخیر سپاه و حمله به سرزمین‌های اشغالی فلسطین تمام جهان به اقتدار ایران پی برد که از سوی سپاه محقق شد.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش است تا با تجزیه کشورهای بزرگ جهان اسلام بتواند به راحتی آنها کنترل کند و تنها ایران بود که مقابل این اقدام ایستاد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: اقدام دلاورمردانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی بر اساس منشور سازمان ملل متحد و قانونی است.

کد خبر 6084340

دیگر خبرها

  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • افزایش بازدارندگی ایران در قفقاز و آسیای میانه پس از عملیات وعده صادق