Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در مصلی تهران برگزار شد از اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تقدیر کرد.
این تجلیل در راستای اجرای فعالیت‌های مصوب سال 97 و عملکرد قابل قبول استان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف قرآنی از جمله مسابقات قرآن کریم، طرح ملی تربیت حافظان، تربیت مربی، محافل انس با قرآن کریم و برپایی کرسی‌های تلاوت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام مجید میرزایی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این رابطه گفت: در راستای عملکرد اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در سال 97 این اداره از سوی رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف کشور تجلیل شد.
وی اظهار کرد: ماحصل فعالیت‌های انجام شده از سوی اداره امور قرآنی و جمع کارکرد این فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف استان کرمانشاه را در رده رتبه‌های برتر کشور قرار داد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی این اداره در سال 97 تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این اداره اجرای کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن بوده است که سال گذشته بیش از 250 محفل و کرسی تلاوت در استان برگزار شده است.
حجت‌الاسلام میرزایی اظهار کرد: کرمانشاه در بحث برگزاری کلاس‌های تفسیر در کشور عملکرد بی‌نظیری داشته و بیش از 60 کرسی تفسیر در استان برگزار شده است.
وی به طرح تربیت حافظان با ثبت‌نام 25 هزار نفر و حضور 19 هزار نفر در آزمون پایانی این طرح اشاره کرد و گفت: عملکرد استان کرمانشاه در حوزه فعالیت‌های قرآنی بیش از 150 درصد بوده و این امر باعث شد تا این استان حائز رتبه برتر در کشور شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه فعالیت های قرآنی تجلیل اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی وقف در گلستان؛ نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» در مرکز استان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه آیین افتتاح این مرکز گفت: پارسال تفاهمنامه‌ای با استانداری گلستان پیرامون فعالیت در بعضی موارد و شاخه‌های مورد نیاز در استان و عملی کردن مولدسازی وقف امضا شد.

حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی ادامه داد: یکی از موارد این تفاهمنامه توسعه دام سبک صنعتی رومن بود.

وی افزود: با توجه به اینکه این مجموعه و نژاد، توان تولید و تکثیر دوقلوزایی بالایی و زایش‌های بهتری از دام‌های سنتی دارد، می‌تواند یک مجموعه نمونه‌ای به عنوان مجموعه مادر باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

استاندار گلستان نیز گفت: توافقات این تفاهم نامه در حال اجرایی شدن است.

علی محمد زنگانه ادامه داد: سازمان اوقاف در حوزه دام سنگین در استان حضور قوی و فعالی داشته و در بحث دام سبک هم این اقدام اکنون محقق شده است.

وی افزود: در حوزه آبزی پروری نیز توافقات خوبی انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • مولدسازی وقف در گلستان؛ نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» در مرکز استان افتتاح شد
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود