Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@02:36:53 GMT

32 تن گوشت گوسفندي گرم در شهر چابهار توزيع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۱۵۵۸

32 تن گوشت گوسفندي گرم در شهر چابهار توزيع شد

خبرگزاري آريا - چابهار- ايرنا- رئيس اداره صنعت معدن و تجارت چابهار گفت: براي تنظيم بازار گوشت قرمز در سطح اين شهرستان، از ابتداي سالجاري تاکنون از کشتار گوسفند واردات شده از بندر چابهار 32 تن گوشت گوسفندي جذب و توزيع شد.

هادي اکبري روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: پيگيري هاي مستمر فرمانداري چابهار سبب جذب اين مقدار از گوشت شد و انتظار مي رود با ورود دوباره گوسفند زنده از بندر چابهار روند جذب و توزيع گوشت استمرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: از آنجاييکه ورود دام زنده همزمان با ايام تعطيلات سال نو تقارن پيدا کرد مشکلاتي در کشتار، جذب و توزيع گوشت ايجاد شد که با پيگيري هاي فرمانداري و اعضاي تنظيم بازار شهرستان مشکلات موجود به حداقل رسيد.
3043**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید و ترکیب ژنتیکی ۱۵۰۰ راس گوسفند در لرستان

صادق اسدالهی در جلسه اجرای عملیات تولید وترکیب ژنتیکی دام سبک استان که در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: درحال حاضر مناسب‌ترین دام جهت تامین بخش مهمی از نیاز گوشت قرمز کشور، گوسفند است.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از علوفه مراتع و ضایعات کشاورزی مزارع که عمدتا برای دام دیگری قابل استفاده نیست و همچنین ذائقه مصرف گوشت گوسفند و نیاز به گوسفند برای قربانی در اعیاد و مراسم مذهبی در ایران از مهمترین دلایل مهم پرورش گوسفند محسوب می‌شود.

این معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان اضافه کرد: عملکرد تولیدی و تولید مثلی گوسفندان بومی برای پرورش در سامانه غیرمرتعی برای پرورش دهنده نمی‌تواند بازدهی اقتصادی مناسبی را ایجاد کند.

اسدالهی بیان کرد: به‌عبارت دیگر مجموع صفات مورد نیاز برای گوسفندان مناسب پرورش در سامانه غیر مرتعی در گوسفندان بومی کشور وجود ندارد و چاره‌ای جز تولید نژاد‌های جدید با صفات مطلوب نیست.

وی ادامه داد: در همین راستا سازمان جهاد کشاورزی لرستان برنامه‌ریزی خود را برای سال جاری تولید و ترکیب ژنتیکی ۱۵۰۰ راس گوسفند در دستور کار خود قرار داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • تولید و ترکیب ژنتیکی ۱۵۰۰ راس گوسفند در لرستان