Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@03:19:50 GMT

بسیجیان کنگان عازم مناطق سیل زده خوزستان شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۱۵۶۶

بسیجیان کنگان عازم مناطق سیل زده خوزستان شدند

مسئول ستاد اربعین حسینی شهرستان کنگان و موکب سیدالشهدا (ع) روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: گروه‌ اعزامی شامل 40 نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت بقیه الله (عج) کنگان است که با همت و همکاری فرماندهی سپاه عازم شهرستان 'باوی' در استان خوزستان شده اند.
محمد صابر افزود: قرار است این گروه جهادی به مدت 10 روز در مناطق سیل زده شهرستان باوی به یاری مردم بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: علاوه بر نیروی انسانی یک کامیون مواد غذایی، آب معدنی، فرش و برخی وسایل کارگاهی نیز به همراه یک دستگاه خودرو سنگین و پنج دستگاه خودرو سبک از شهرستان های کنگان، جم و عسلویه به شهرستان باوی فرستاده شده است.
صابر گفت: در روزهای گذشته نیز هشت فروند قایق به همت مردم جنوب استان بوشهر تحویل منطقه چهارم سپاه در مناطق سیل زده خوزستان شد.
وی اظهارداشت: موکب های جمع آوری کمک به هموطنان سیل زده در جنوب استان بوشهر در حال برپایی است و گروه های جهادی نیز در ادامه به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.
6043/7208
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خوزستان خودرو سیل مواد غذایی نیروی انسانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اصفهان در برخی مناطق ناسالم برای همه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر در آخرین روز هفته از فصل بهار با ۱۱۱ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص کیفی هوا در ایستگاه پایش هوا در شهر‌های زرین شهر ۱۵۳ ومناطقی از شهر اصفهان در مناطق کردآباد با ۱۶۴ و قهجاورستان ۱۵۸ AQI در شرایط ناسالم برای عموم است.
خیابان انقلاب با ۱۳۶، خرازی ۱۰۵، دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۳۱، رهنان ۱۲۶، زینبیه ۱۴۷، کاوه ۱۲۸، میرزا طاهر ۱۲۵ و ولدان ۱۱۷ AQI در وضعیت نارنجی وناسالم برای گروه‌های حساس است.
اما شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های ۲۵ آبان با ۸۰، پارک زمزم ۷۱ ف سپاهان شهر ۶۶، فرشادی ۸۷، فیض ۷۶، شهر‌های مبارکه ۵۹ وشاهین شهر ۶۶ AQI در وضعیت سالم و به رنگ زرد است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی
  • راهپیمایی مردم کنگان
  • تداوم پایداری جو در خوزستان
  • هوای اصفهان در برخی مناطق ناسالم برای همه
  • ثبت آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • رجزخوانی بسیجیان در رژه روز ارتش کرمانشاه
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان