Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت واحدهای دانشگاهی در این استان و نحوه کمک رسانی به سیل زدگان شهرهای مختلف گفت: یک سامانه بارشی جدیدی در سطح استان شروع شده و میزان بارش در برخی مناطق بسیاز زیاده بود هاست اما کلیه واحدهای دانشگاهیی در سراسر استان دایر بوده و تنها مرکز آموزش سما دلگان را با هماهنگی‌های انجام شده تعطیل اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واحدهای دانشگاه آزاد با ستاد بحران استان هماهنگ بوده و در صورت اعلام تعطیلی از سوی این ستاد در صورت لزوم واحدهای دانشگاهی مربوط را به تناسب شرایط موجود، تعطیل اعلام خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان تاکید کرد: ستاد بحران در دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان تشکیل شده و اعلام کردیم که استادان و دانشجویان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی می‌توانند برای کمک به سیل زدگان در تمام نقاط کشور اعزام شوند و هر جایی لازم باشد برای کمک به مردم آماده خدمت رسانی هستیم.

میر درباره وضعیت واحدهای دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان در صورت بروز سیل، یادآور شد: خوشبختانه واحدهای دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان در نقاطی واقع شده که در سیل آسیب نخواهند دید و برای اسکان دهی در واحدهای مختلف سراسر استان آمادگی کامل داریم. با توجه به شرایط محیطی موجود شهر زابل در صورت بروز سیل در معرض آسیب بیشتری از سیل قرار دارد.

وی متذکر شد: تاکنون دو ستاد بحران برای رسیدگی به سیل زدگان در دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان تشکیل شده که اولین مرحله در شروع سال 98 با بروز سیل در استان‌های شمالی کشور انجام شد و کمک‌‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مناطق آسیب دیده از سیل ارسال کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ستاد بحران دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان از آغاز وقوع سیل در سال جدید مشغول به کار شد و شرایط بحرانی و حالت آماده‌‌باش از همان زمان در سطح استان داشتیم اعزام نیروهای جهادی بسیج از دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان تا رسیدن به یک شرایط ایده‌آل و مطمئن نخواهیم داشت.

میر تاکید کرد: ارسال کمک‌‌های نقدی و غیرنقدی، برپایی چادر در ایرانشهر و اختصاص یک روز حقوق دانشگاهیان دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان به سیل زدگان استان گلستان از جمله اقدامات این دانشگاه در جهت کمک به هموطنان سیل زده بوده است.

انتهای پیام/

188 / 167 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان سلطانعلی میر سیل زدگان ستاد بحران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان سیل زدگان ستاد بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان