Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-10@06:22:28 GMT

خبرسازی عجیب برای فرار از شکست فروش!

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۱۵۸۹

در حالی که روابط عمومی فیلم قصر شیرین میرکریمی اعلام کرده فیلمشان به درخواست ناجا، توقیف شده، خبرهای رسمی حکایت از آن دارد اساسا این فیلم هنوز پروانه نمایش نگرفته که بخواهد توقیف شود!!

به گزارش بولتن نیوز، به نظر می‌رسد میرکریمی خواسته با این خبرسازی آماتوری از موج ایجاد شده براي توقیف فیلم رحمان 1400 برای خودش ماهی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سینما انقلاب، با توجه به اعلام رسمی پروسه دریافت پروانه نمایش این فیلم در روزهای آتی، ظاهرا میرکریمی با توجه به جشنواره جهانی و ریخت و پاش هایش دنبال نمایش ویژه برای فیلم و انحراف افکار عمومی از بی حساب و کتاب بودن هزینه های جشنواره جهانی فجر است. جشنواره‌ای بدون مخاطب عمومی با هزینه ای بالغ بر 11 میلیارد تومان و اعتراض گسترده سینماگران به بی‌خاصیت بودن آن!

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوروش شاهونه با «۱۲۳۶» همراه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «۱۲۳۶» (دوازده سی و شش) به کارگردانی امید دانشوران و تهیه‌کنندگی کوروش شاهونه اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

امید دانشوران نویسنده، کارگردان، بازیگر تئاتر، اهل کازرون است که سال گذشته در جشنواره «هم‌آغاز» تئاتر شهر شرکت کرده بود و توانست جایزه دوم کارگردانی و سوم طراحی صحنه را از آن خود کند.

کوروش شاهونه کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر ایران که در سال‌های اخیر نمایش‌های «مانستر» و «هیدن» را کارگردانی کرده است، به‌عنوان تهیه‌کننده همراه این گروه جوان تئاتری خواهد بود.

این نمایش کاری از کمپانی تئاتر جوانان است که این کمپانی امسال ۴ اثر جشنواره هم‌آغاز را تهیه‌کنندگی می‌کند.

اسامی بازیگران و عوامل نمایش «۱۲۳۶» (دوازده سی و شش) به‌زودی اعلام خواهد شد.

عکس از سجاد رازیان است.

کد خبر 6074480 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل سوم رئال مادرید به منچسترسیتی؛ شوت سهمناک والورده برای فرار از شکست
  • کوروش شاهونه با «۱۲۳۶» همراه شد
  • فرانسیس فورد کاپولا کاپولا در حال ساخت فیلم جدید
  • جشنواره کوچ عشایر شاهسون، ارزش‌های زندگی عشایری را نمایش دهد
  • اراذلی که با شلیک پلیس زمین گیر شدند
  • ماموریت فرار از اخراج؛ پوچتینو همچنان فرصت دارد
  • گفتگو با مدیر جشنواره کن ؛ از مرگ سینما تا جشنواره سیاسی
  • از مرگ سینما تا جشنواره سیاسی در گفتگو با مدیر کن
  • ملزومات فیرپلی مالی درفوتبال ایران برای فرار از هت‌تریک شکست
  • فراخوان جشنواره خیمه شب بازی منتشر شد