Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: محمود احمدی نژاد مدت هاست از برخی مسایل بنیادین انقلابی و دینی عبور کرده و اینکه اخیرا از زبان گفته شده که معتقد است، انقلاب کار انگلیس بوده! چندان تعجب برانگیز نبود. با این وجود علنی شدن این اعتقاد از زبان اميني‌فر به عنوان یکی از چهره های نزدیک به رئیس دولت نهم و دهم سبب آشفتگی جریان انحرافی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش جهان نيوز، اما بعد از این افشاگری، عبدالرضا داوری یکی دیگر از نزدیکان محمود احمدی نژاد گفته است که دفتر وی به صورت کامل شنود می شود و آقاي اميني‌فر امروز بيشتر از 3 سال است كه هيچ ترددي به دفتر آقاي احمدي‌نژاد ندارند.

داوری حتی منکر رابطه نزدیک امینی فر و احمدی نژاد شده و گفته است: هرگز ايشان از نزديكان نبودند. مگر امام جماعت نهاد رياست‌جمهوري مهم است؟ مگر الان امام جماعت مسجد سلمان فارسي نهاد رياست‌جمهوري به آقاي روحاني نزديك است؟ اصلا مگر آقاي روحاني آنجا نماز مي‌خواند؟

وی در ادامه نیز مدعی شده است: تمام دفتر آقاي احمدي‌نژاد و تمام نكاتي كه مطرح مي‌شود يقينا از طرف نهادهاي امنيتي شنود مي‌شود. قطعا شنود مي‌شود، شك نكنيد! قطعا نهادهاي امنيتي هم منابع خودشان را دارند و هم دفتر را تجهيز كرده‌اند. اصلا چنين چيزي امكان ندارد كه آقاي احمدي‌نژاد چنين حرفي را بزند و بعد يك فردي آن را نقل كند.

داوری در ادامه درباره علت افشاگری امینی فر درباره احمدی نژاد نیز گفته است: مشخص است كه كسي به ايشان ماموريت داده است. هر زمان كه دولت آقاي روحاني در يك بحران قرار مي‌گيرد و از طرف ديگر مشخص مي‌شود كه آمار آقاي احمدي‌نژاد در نظرسنجي‌ها روبه‌رشد است، اين اتفاق مي‌افتد. همين الان براساس آخرين نظرسنجي اسفند ماه كه توسط يكي از مراكزي كه نزديك به دولت است، انجام شده، نشان مي‌دهد كه آقاي احمدي‌نژاد در مراكز استاني 73 درصد اقبال دارد.

این چهره نزدیک به احمدی نژاد درباره منبع نظرسنجی خود نیز به اعتماد گفته است: نمي‌توانم بگويم! چون منبع من با اين شرط(نگفتن نام) اطلاعات را در اختيار من قرار داده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟

تصاویری از احمدی نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی وزیر راه دولت نهم را ببینید

به گزارش خبرگزاری دانشجو، اسفند ماه بود که خبر فوت حمید بهبهانی وزیر راه و شهرسازی دولت احمدی نژاد در اسپانیا منتشر شد. او پس از جراحی عمل قلب باز و به دلیل عفونت ریه درگذشت. مراسم تشییع پیکر آن مرحوم طی روز‌های اخیر برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش
  • (تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت احمدی‌نژاد درگذشت
  • عکسی از مهدی هاشمی و منتقد سرسخت پدرش در یک مراسم /وزیر احمدی نژاد هم آمد
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • واکنش احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟
  • (تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر