Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@07:27:58 GMT

38درصد خانه های روستایی بوشهر مقاوم سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۱۶۸۲

38درصد خانه های روستایی بوشهر مقاوم سازی شد

حمید حیدری بردیدی روز دوشنبه درحاشیه بازدید از پروژه 68 واحدی مسکن شهرستان دیر در گفت وگو با ایرنا افزود: دولت توجه ویژه ای به مقاوم سازی واحدهای روستایی دارد و در این بخش تسهیلات خوبی ارائه می دهد.
وی گفت: انتظارداریم که مردم روستاها برای جلوگیری از واردشدن خسارت از این فرصت ها استفاده کرده و برای دریافت تسهیلات ویژه مقاوم سازی شتاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: سال گذشته از طرح بهسازی ویژه مسکن روستایی 1552 واحد به استان ابلاغ شد که 539 فقره با دریافت تسهیلات هر واحد 250 میلیون ریالی صورت گرفته است و برای اتمام واحدها در نظر داریم کمک های بلاعوض تا سقف 80 میلیون ریال برای هر واحد جذب کنیم.
وی گفت: در کنار این کارها یک تفاهم نامه ای با بانک مهر اجراشده که برای اتمام هر واحد مسکونی تا سقف 250 میلیون ریال با کارمزد چهاردرصد تسهیلات پرداخت شود که در این بخش 10 میلیارد ریال اعتبار سهمیه استان بوشهر است.
حیدری بریدی بر لزوم نهادینه کردن مشارکت مردم برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی تاکید کرد و افزود: هم اکنون 30درصد مسکن روستایی دیر مقاوم سازی شده است که رتبه پنجم را در میان 10 شهرستان این استان به خود اختصاص داده است.
وی گفت: پروژه 68 واحدی مسکن دیر با پیشرفت خوبی در دست اجراست و در ماه آینده نیز عملیات اجرایی یک پروژه 60 واحدی در این شهرستان آغاز خواهد شد.
6043/7207
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان بوشهر انقلاب اسلامی مسکن روستایی مقاوم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات مسکن روستایی به۳۵۰ میلیون تومان

 شهریار نوری زاده افزود: متقاضیان ساخت مسکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان، می‌توانند برای تشکیل پرونده به دهیاری‌ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

وی گفت: سهمیه هرمزگان امسال پرداخت تسهیلات مسکن روستایی برای ۱۱ هزار واحد است.

استفاده نکردن از تسهیلات در طرح نهضت ملی و بنیاد مسکن و نداشتن سند مالکیت ملک از جمله شرایط اعطای تسهیلات است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان گفت: پارسال ۴ هزار و ۵۳۰ فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی
  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • میانگین مقاوم سازی مسکن در اردبیل ۶۴ درصد است
  • گناباد رتبه نخست در جذب تسهیلات مسکن روستایی را کسب کرد
  • ۷۵۰۰ مسکن روستایی در اردبیل امسال مقاوم‌سازی می‌شود
  • افزایش تسهیلات مسکن روستایی به۳۵۰ میلیون تومان
  • کاهش صف تسهیلات نوسازی مسکن