Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیار راستگو شامگاه دیروز یک شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اسکو اظهار داشت: نزدیکی به مرکز استان، حوزه گردشگری و کشاورزی از مهم‌ترین ظرفیت‌های شهرستان اسکو است.

وی افزود: نزدیکی به مرکز استان از مهم‌ترین ظرفیت‌های شهرستان اسکو است و با بهره‌برداری از اتوبان‌های که در دست اقدام است این دسترسی از نظر زمان نیز کوتاه‌تر خواهد شد که این امر یک مزیت در امر توسعه شهرستان خواهد بود چرا که دسترسی از عوامل توسعه است و فرماندار جدید اسکو نیز باید شریط لازم را دراین خصوص فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به موضع‌گیری ترامپ نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدام آنها غیر دیپلماتیک و خلاف رویه‌های بین المملی است و این اقدام نشان‌دهنده حماقت او نسبت به نظام جمهوری اسلامی است.

راستگو با بیان اینکه آمریکا با اقدامی احمقانه سپاه را تروریستی اعلام کرده است، عنوان کرد: این اقدام انسجام و اتحاد ملی را در ایران تقویت کرد.

وی ادامه داد: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان است که دو وظیفه مهم بخشی و فرابخشی را برعهده دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان گفت: در حوزه بخشی، مأموریت امنیت و تأمین و تضمین آزادی‌های سیاسی و اجتماعی و در حوزه فرابخشی نظارت و پیگیری را بر عهده دارد.

در این مراسم از خدمات مرتضی محمدزاده فرماندار سابق اسکو تجلیل و بابک رضی منش به عنوان فرماندار جدید شهرستان اسکو معرفی شد.

گفتنی است بابک رضی‌منش متولد سال ۱۳۶۱ در تبریز و دانش آموخته مهندسی معماری در مقطع کارشناسی ارشد، مدرس دانشگاه، عضو جامعه مهندسان معمار و نیز عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی می‌باشد که از جمله سوابق وی می‌توان به معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان تبریز، معاون فرماندار شهرستان خداآفرین، دبیر کمیسیون ماده ۹۹ استانداری آذربایجان شرقی، کارشناس ستاد مناسب‌سازی فضاها و ابنیه‌های شهری استان، مسئول پیگیری مسائل حمل و نقل و ترافیک دفتر فنی استانداری اشاره کرد.

کد خبر 4591061

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران استانداری آذربایجان شرقی اسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی هم زمان با سراسر کشور، مردم غیور مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی، پس از اقامه نماز جمعه در شهرها، با راهپیمایی، حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات تنبیهی رزمندگان سپاه پاسداران، اعلام خواهند کرد.

بر همین اساس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اطلاعیه ای صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

رژیمِ سفاک و درنده خویِ صهیونیستی، درمانده و گیج از سیلی محکم و مشتِ آهنین؛ درعمـلیـاتِ مـوفـق پهپادی ـ موشـکی «وعـدۀ صـادق» جمهوری اسلامی ایران درپی پاسخ به تجاوزاتِ نظامیِ مکرر و به تلافیِ خیرهِ سری‌هایِ اخیرِ این رژیمِ خبیث، ددمنش و مستأصل از رویارویی در «طـوفانٌ الاحــرار» روزِجهانیِ قدسِ امسال؛ همچنان ذلیلانه به دنبال فرافکنی و فرار از خفت و خواری و تبعاتِ جبران ناپذیر از این ضرباتِ کاری و شکست‌های مفتضحانۀ پی در پی در سطحِ منطقه و از گروه‌های مقاومت و جمهوری اسلامی ایران؛ زنان و کودکانِ بی‌گناه و بی‌پناه و مردمانِ غیرنظامی غزۀ این باریکۀ «عزّت و شرافت، مقاومت و ایستادگی» را زیر ضرباتِ خصمانۀ چکمه‌های خون آلود و حملاتِ ددمنشانه و وحشیانۀ خود؛ تحتِ سخت‌ترین ظلم‌ها و ستم‌های  وصف ناپذیر قرار داده است.

نمازگزاران جمعه همچون ماه‌ها و هفته‌های گذشته با اعلام همبستگی بی‌قید و شرط با مردم مظلوم غزه، روز جمعه هفته جاری، پس از نماز جمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات نابخشودنی و تداوم نسل‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی، و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار توقف ماشین کشتار رژیم جعلی و آتش‌بس فوری در غزه بوده و حمایت خویش را از عملیات غرور آفرین وعده صادق در تنبیه رژیم متجاوز اعلان خواهند کرد.

این راهپیمایی در شهر تبریز هم بعد از اقامه نماز، از سه راه مصلا به سمت میدان ساعت برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت