Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول بخشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: 350 میلیون ریال از این میزان کمک ها نقدی و مابقی نیز در قالب بسته های مواد غذایی، آب آشامیدنی، فرش، موکت و پتو، البسه و سایر لوازم ضروری است.
وی بیان کرد: هم اکنون یک پایگاه ثابت در سطح شهر میاندوآب و پنج مرکز نیکوکاری در مساجد این شهرستان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کمک های غیرنقدی فردا /سه شنبه/ در قالب یک کامیون به مناطق سیل زده ارسال و کمک های نقدی نیز به حساب متمرکز استان های درگیر با سیل واریز می شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با قدردانی از مردم نیکوکار و نیک اندیش این شهرستان گفت: مردم این شهرستان می توانند برای کمک به سیل زدگان کمک‌های خود را به مراکز نیکوکاری و پایگاه جمع آوری کمک های مردمی مستقر در ابتدای خیابان طالقانی جنوبی این شهر اهدا کنند.
به گزارش ایرنا با وقوع سیل در روزهای گذشته در استان های مازندران، گلستان، فارس، لرستان و خوزستان آسیب های زیادی به خانه ها و زیرساخت های شهری وارد شد و در این میان شهرهای «آق قلا» در استان گلستان و «معمولان» و «پل دختر» در استان لرستان متحمل بیشترین خسارت شد.
میاندوآب پرجمعیت ترین شهرستان در جنوب آذربایجان غربی است.
9871/6185/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی استان گلستان سیل کمک های مردمی مدیر کمیته امداد امام خمینی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۹۳ هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود

رضا مقدم مدیر جهادکشاورزی میاندوآب گفت: گندم به عنوان یک محصول استراتژیک، عمدترین محصول زراعی شهرستان میاندوآب است که امسال بیش از ۱۸ هزار و ۶۱۹ هکتار از اراضی این شهرستان زیرکشت این محصول رفته است و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۹۳ هزار تن محصول از این اراضی برداشت شود.

وی افزود: در راستای افزایش عملکرد در واحد سطح ۴۰ تن بذر مادری و ۱۰ تن بذرپرورشی‌گندم برای کشت در بین کشاورزان پیشرو شهرستان توزیع شده و با نظارت کارشناسان جهادکشاورزی ۱۷۴ هکتار از مزارع‌گندم به کشت‌بذرمادری و ۲۶ هکتار نیز به کشت‌بذرپرورشی اختصاص یافته و ۹۴۲ تن بذر گواهی‌شده‌گندم در بین زارعان این شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهادکشاورزی میاندوآب در ادامه گفت: در راستای بهبود تغذیه محصول گندم، تاکنون ۲ هزار و ۸۷۵ تن انواع کود‌های‌شیمیایی یارانه‌دار در بین گندم‌کاران این شهرستان توزیع شده و از محل اعتبارات طرح خوداتکایی گندم هزار و ۵۵۰ لیتر کودریزمغذی به صورت رایگان در راستای افزایش کیفیت محصول تولیدی در بین زارعان منطقه توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در شهرستان میاندوآب
  • امسال ۹۳ هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود
  • دو برابر شدن کشت دانه روغنی کلزا در میاندوآب
  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • پیش بینی تولید بیش از ۹۳ هزار تن محصول گندم در شهرستان میاندوآب
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان