Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی عصر یکشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: اداره‌کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان برای مدیران دستگاه‌های اجرایی طرح‌های فناورانه از نوع کسب و کار را به درستی تبیین کند.

وی ادامه داد: فرمانداران در تمامی شهرستان‌های استان با همکاری اداره‌کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان برای تمامی فارغ التحصیلان حوزه آی تی و آی سی تی جلسه‌ای تشکیل داده و برای آنان سیاست‌های کلان طرح‌های فناورانه از نوع کسب و کار و میزان تسهیلات قابل ارائه را بیان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی بیان کرد: اگر تسهیلات طرح‌های فناورانه در همین زمینه جذب نشد آنان را به طرح‌های کشاورزی، صنعت و … مرتبط با طرح‌های فناورانه ارائه دهید.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اقتصاد مقاومتی در طول سال برنامه‌های خود را گزارش داده تا در خصوص رفع موانع احتمالی پیش رو راهکار مناسب ارائه شود.

عباسی با بیان اینکه بایستی با منابع موجود استان را مدیریت کرد، گفت: هر دستگاه اجرایی در حوزه کاری خویش این گونه عمل کند.

وی ادامه داد: مقاوم کردن اقتصاد به برنامه و همت و تلاش نیاز دارد و در همین راستا باید مدیران دستگاه‌ها در سال جاری برنامه‌های درست طراحی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی اگر منابع و مصارف به موقع و سرجای خود هزینه شود، اقتصاد مقاوم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بودجه دولت در سال جاری ۳۸۴ هزار میلیارد تومان است، اظهار داشت: این بودجه از محل فروش نفت و گاز، دریافت مالیات، صادرات غیرنفتی و درآمد دولت از شرکت‌های مختلف آب، گاز و … تأمین می‌شود اما با مشکلات داخلی و خارجی مانند تحریم‌ها این اعتبارات تأمین نمی‌شود و بایید در مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت کرد.

عباسی بیان کرد: امسال نیز به رونق تولید تاکید شده و به عقیده‌ام این امر نیز بخشی از اقتصاد مقاومتی است و مدیران دستگاه‌ها بایستی برنامه عملیاتی ارائه داده و تنها به این برنامه‌ها اکتفا نکنند.

کد خبر 4591063

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری از پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری برای امشب خبر داد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: بارش‌ها تا اواخر امشب به صورت ضعیف، رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای در غالب مناطق استان به ویژه نواحی شرق ادامه دارند.

وی افزود: برای فردا، رشد ابر و رگبارهایی و ضعیف در بخش‌هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: برای روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، روزهای شنبه تا دوشنبه آینده عبور متناوب امواج، رشد ابر و بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان انتظار می‌رود و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده تقویت و فراگیری این بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی با اشاره به نوسانات دمایی هوا، ادامه داد: از روز جمعه تا سه‌شنبه هفته آینده افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747563

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید