Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -معاون پارلمانی رئیس جمهور: اف‌ای‌تی‌اف یک ساز کار مالی است، تصمیم ترامپ مربوط به شرایط جغرافیایی خودش است و اروپا ادعا دارد که یک کشور مستقل است و باید ببینیم اروپا چه‌قدر به تعهدات خودش عمل می‌کند.

 هفته گذشته احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلح نظام بعد از اقدام آمریکا علیه سپاه، تصویب لوایح پالرمو و سی اف تی در مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتفی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صحبت او در فضای رسانه ای با تحلیل های مختلفی همراه شد.

حسینعلی امیری درباره منتفی شدن تصویب لوایح اف ای تی اف در مجمع تشخیص مصلحت نظام به خبرآنلاین گفت: این نظر یک عضو مجمع است و من هم در رسانه‌ها خواندم. قطعا اظهار نظر یک عضو مجمع نمی‌تواند نظر خود مجمع تلقی شود باید دید در روزهای آینده که مجمع درباره بررسی این لوایح جلسه خواهد داشت، نظرش چیست بنابراین نمی‌توانم نظر یک عضو مجمع را نظر خود مجمع بدانم.

حسینعلی امیری

 اقدام علیه سپاه مربوط به محدوده جغرافیایی آمریکا است

وی درباره اقدام آمریکا علیه سپاه و تأثیرش در ممانعت از اجرای تعهدات اف ای تی اف در قبال ایران، افزود: اف ای تی اف یک ساز و کار مالی است. اروپا ادعا دارد که اتحادیه ای با هویت حقوقی مستقل‌ است، بر اساس این ادعا قاعدتا تصمیم ترامپ مربوط به محدوده جغرافیایی آمریکا می شود. حال باید ببینیم اروپا چه‌قدر مستقل است و می‌تواند بر اساس ادعا و تصمیم خود عمل کند؛ در واقع این یک مقطع تاریخی برای اروپاست و باید ببنیم چه‌قدر به تعهدات و مقررات بین المللی پایبند می ماند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره دولت نگاه به اف‌ای‌تی‌اف اظهار کرد: تا الان همان دلایلی که برای تقدیم لوایح چهارگانه به مجلس شورای اسلامی وجود داشت، همان دلایل برای ادامه پیگیری دولت وجود دارد و دولت از تمام طرفیت‌های قانونی خودش استفاده می‌کند چون سیاستش این است که همکاری ها و کانال‌های مالی و بانکی کشور با موسسات مالی و بانک‌های دنیا ادامه پیدا کند و تقویت شود.

امیری در پاسخ به این سئوال که آیا دولت سیاست جدیدی را درباره با اف‌ای‌تی‌اف دنبال می‌کند؟ گفت: خیر، تا الان همان دلایل قبلی و اعتقاد به توسعه روابط بانکی و ملی با دیگر بانک‌های کشورهای دنیا وجود دارد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی با محکوم کردن حمله ایران به رژیم صهیونیستی، بر حمایت این اتحادیه از تل‌آویو تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه در نشست سران این اتحادیه عنوان کرد که وزرا که از تمامی طرفین در خاورمیانه درخواست کرده‌اند تا خود از درگیری‌ها عقب بکشند.

وی در ادامه مدعی شد که وزرای این اتحادیه حمله اخیر ایران به رژیم صهیونیستی را محکوم کرده‌اند.

این مقام ارشد اروپایی اظهار کرد که برخی از اعضای این اتحادیه افزایش تحریم‌ها علیه ایران را پیشنهاد کرده‌اند.

بورل افزود که این وزرا همچنین بر تعهد خود در رابطه با امنیت رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پارلمان اسرائیل: ایران دشمن اول ماست مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: جهان باید در مقابل تروریسم متحد باشد

دیگر خبرها

  • اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی ایران اعمال می‌کند
  • سردار عالیرتبه دفتر رهبری: دنبال کشته گرفتن نبودیم | با انواعِ جدیدی از تسلیحات مواجه می‌شوید
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • سردار سنایی راد: به محضِ اینکه اسرائیل علیه خاک ایران خطایی کند، با انواعِ جدیدی از تسلیحات مواجه خواهد شد/در عملیات تنبیهی دنبال کشته گرفتن نبودیم
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم