Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با بیان اینکه نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش های دین اسلام تشکیل شده است، گفت: اینکه روز ولادت حضرت سیدالشهدا(ع) روز پاسدار نامگذاری شده است رسالتی سنگین را بر دوش پاسداران می گذارد و سپاه این را می داند که وظیفه او تا چه اندازه مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش سپاه در انقلاب اسلامی را نقشی کلیدی و اساسی خواند و افزود: سپاه توانسته است نقش پاسداری خود را در این چهل ساله انقلاب به خوبی ایفا کند و با برنامه ریزی هایی که در دستور کار دارد از این به بعد هم موفق تر از گذشته به راه پر افتخار خود ادامه خواهد داد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را وظیفه اصلی سپاه دانست و بیان داشت: پاسداران انقلاب اسلامی ولایت مداری را بر خود واجب می دانند و حرکت در جهت تبعیت از ولایت فقیه و پاسداری از حریم ولایت و حرکت زیر پرچم ولایت را از وظایف خود می دانند.

وی با اشاره به عملکرد و اقدامالت برجسته سپاه در طول چهل سال انقلاب اسلامی گفت: نقش سپاه پاسداران در انقلاب بسیار برجسته است و از همان ابتدای انقلاب اسلامی توانسته با نقش آفرینی در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی کشور، خنثی کردن توطئه ها و فتنه ها از کشور، تأمین امنیت پایدار، دستاوردهای علمی و پژوهشی و اکنون هم خدمت رسانی به مناطق سیل زده و محروم توانسته است به رسالت خود جامه عمل بپوشاند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی  دفاع مقدس را الگویی برتر و زنده برای ملت ایران دانست و افزود: فرماندهان لایق سپاه در دوران دفاع مقدس با برنامه ریزی عملیات های بزرگی چون الی بیت المقدس که باعث آزادسازی خرمشهر شد و دیگر عملیات ها نقش به سزایی در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند.

وی جهاد در سپاه را همیشگی دانست و تأکید کرد: در دورانی که کشور پس از جنگ نیاز به سازندگی و آبادانی داشت، سپاه با کمک بسیج توانست زیرساخت های بزرگی برای کشور ایجاد کند و این عمران و آبادانی که در سایر شهرها مشاهده می کنیم از افتخارات سپاه است که بسیج سازندگی توانسته است نقش به سزایی در سازندگی کشور داشته باشد.

حجت الاسلام رضوی راد جهاد سازندگی در کنار جهاد علمی و جهاد فرهنگی را از دیگر اقدامات مهم سپاه دانست و افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم و برجسته سپاه خدمت رسانی به مردم است که در زلزله سال گذشته و سیل اخیر شاهد بودیم که فرماندهان سپاه، پاسداران و بسیجیان در کنار مردم و همراه آنها حضور پیدا کرده و با تمام توان و امکانات به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به نقش سپاه در سیل اخیر و تلاش های جهادی فرماندهان و بسیجیان گفت: در ایامی که همه در تعطیلات به سر می بردند پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح کشور به کمک مردم در گلستان، ایلام، کرمانشاه، خوزستان، فارس، لرستان و دیگر شهرها رفتند و تا امروز سپاه پاسداران یک روز تعطیلی هم نداشته است و تا آخرین لحظه حل کردن مشکلات مردم در کنار آنها خواهند ماند و خدمت رسانی می کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: نقش آفرینی سپاه در عملیات های فرهنگی و دینی و حضور فرهنگی در بین اقشار مختلف مردم که یکی از نمونه های آن برگزاری کنگره های شهدا و یادواره های شهدا از دیگر اقدامات موثر سپاه است.

حجت الاسلام رضوی راد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری که پیام بسیار مهمی برای مردم و به خصوص جوانان است را باید در عرصه های مختلف تبیین کرد، مولفه هایی چون عدالت، مبارزه با دشمنان، مرزبندی با نظام سلطه، سیاست های خارجی، مولفه های فرهنگی چون ایثار ، شهادت، ازخودگذشتگی و... سپاه قدم های بزرگی برای تحقق آنها برداشته است و در دستور کار خود قرار داده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی جوانان را بر نقش آفرینی در عرصه هایی چون دفاع از نظام اسلامی، ارزش ها و استمرار انقلاب مقدم بر مردم و دیگران  دانست و اضافه کرد: مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند و امروز در مجموعه سپاه پاسداران جوانان خوش فکر و خلاقی وجود دارد که در راستای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم می توانند قدم های موثری بردارند.

وی با تأکید بر اینکه ترویج سیره حضرت امام خمینی ( ره) و مقام معظم رهبری( مد ظله ) به عنوان الگوهای دست یافتنی از ضروریات کار است، گفت: یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی عدالت خواهی است که سپاه نقش عمده ای در تحقق عدالت و عدالت خواهی برداشته است؛ سپاه با کسانی که دنبال فسادهای اقتصادی هستند با توانمندی هایی که دارد برخورد می کند و این موضوع را به تحقق کامل می رساند.

حجت الاسلام رضوی راد با تبیین دشمنی های آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: آمریکا دشمن مهم و اساسی انقلاب اسلامی است و این از ابتدای انقلاب برای همه آشکار است و دولت آمریکا و حامیان آنها را به عنوان دشمن خود می دانند و نباید این را فراموش کنیم که دشمن به دنبال دشمنی و ضربه زدن است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به تروریست خواندن سپاه از سوی رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد: آمریکا با این غلطی که انجام داد، قطعا گور خودش را خواهد کند. ملت ایران عزت و کرامت خود را از ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبرانی چون آمریکا دارد.

وی ادامه داد: مردم سپاه پاسدارن را برخواسته از خودشان می دانند و جواب این توطئه ها و یاوه گویی آمریکا را خواهند داد، همانگونه که در این چهل سال سیلی های محکمی به نظام سلطه زده اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید به اینکه مردم  در طول چهل سال انقلاب اسلامی نشان دادند که رابطه بین رهبری و امت رابطه اعتقادی محکم و دینی است، افزود: مردم به سپاه پاسداران عشق می ورزند و این نهاد را به عنوان یک مجموعه ارزشی و دینی که در دل های ملت مسلمان جای گرفته می دانند و دشمن این را می داند که اگر بخواهند به هر شکلی به سپاه پاسداران تعرضی کند قطعا سیلی های محکمی از ملت ایران خواهند خورد.

انتهای پیام/ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سپاه» مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صحن مجلس، گفت: فرارسیدن روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران عزیز که پشتیبان امنیت و آرامش کشور و مرزهای ما و همچنین مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران هستند، تبریک می‌گویم.

گفتنی است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ تأسیس شد.

کد خبر 6083997 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است
  • سپاه پاسداران از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • سپاه؛ مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران
  • قالیباف: «سپاه» مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران است
  • «سپاه» مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران است