Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:59:48 GMT

۵۰۰ روستای خراسان جنوبی متصل به شبکه گاز طبیعی هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۲۰۱۷

۵۰۰ روستای خراسان جنوبی متصل به شبکه گاز طبیعی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود هاشمی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰۰ روستا در خراسان‌جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی بیان کرد: از این ۵۰۰ روستا تعداد ۲۰۰ روستا در سال ۹۷ به شبکه گاز طبیعی متصل شده‌اند که یک اقدام ارزشمند از سوی همکاران مجموعه شرکت گاز خراسان‌جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی ادامه داد: در حال حاضر هزار و پنج واحد صنعتی و خدماتی خراسان‌جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل هستند که از این تعداد حدود ۵۰۰ واحد در سال ۹۷ متصل به شبکه گاز طبیعی هستند.

وی با اشاره به اینکه گاز رسانی به ۲۷۰ روستا در دست اجرا است، گفت: همچنین گازرسانی به ۶۰۰ روستای خراسان‌جنوبی نیز در دست مطالعه است که در صورت تخصیص اعتبار می‌توان عملیات گازرسانی به آن را نیز شروع کرد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار کرد: از ۲۷۰ روستا که گازرسانی به آن در دست اجرا است ۴۵ روستا در بیرجند، ۴۶ روستا در خوسف، ۱۶ روستا در درمیان، ۴۴ روستا در زیرکوه، ۶۰ روستا در سربیشه، هشت روستا در قائن و ۴۸ روستا نیز در شهرستان نهبندان قرار دارد.

هاشمی بیان کرد: در سال گذشته چهار شهرستان خراسان‌جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل شدند که با این اقدام همه شهرستان‌های خراسان‌جنوبی در حال حاضر از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه همه مشترکین خانگی شرکت گاز بیمه هستند تا در صورت حادثه رفع مشکل آنان با سهولت بیشتری صورت گیرد، یادآور شد: اشتراک همه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به صورت رایگان انجام می‌شود ولی لوله‌کشی داخل منزل طبق یک تفاهم نامه به نظام مهندسی واگذار شده است.

کد خبر 4591035

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود هاشمی شرکت گاز خراسان جنوبی گازرسانی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر

بارش باران از دیروز در نقاط مختلف خراسان جنوبی آغاز شده و با توجه به شدت بارش‌ها در شهرستان زیرکوه، به باغات، مزارع و زیرساخت‌ها آسیب وارد شده است.

همچنین شب گذشته به دلیل سرریز سد خاکی نوده و احتمال خطر برای ساکنین این روستا، غیرتی فرماندار شهرستان زیرکوه دستور تخلیه این روستا را صادر کرد؛ دیشب این سد خاکی شکسته شد.

امروز نیز تمامی ادارات شهرستان زیرکوه تعطیل اعلام شده و طبق آخرین خبرها، تمامی جاده‌های منتهی به این شهرستان نیز مسدود شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • اشک مادران روستای نوده در جاماندن فرزندانشان از کنکور
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند