Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@07:09:50 GMT

«تب‌تاب» به آنتن شبکه سه برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۲۱۰۲

«تب‌تاب» به آنتن شبکه سه برمی‌گردد

برنامه تلویزیونی تب‌تاب از این به بعد دوشنبه شب‌ها روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه تب تاب دوشنبه شب و پس از چند هفته توقف، دوباره به آنتن شبکه سه سیما باز می‌گردد.

بنا بر این گزارش، قرار است در این برنامه که به تهیه‌کنندگی عباس اختری و مریم جلالی و اجرای باربد بابایی بصورت زنده و حوالی ساعت ۲۲:۳۰ پخش خواهد شد، بحث مفصلی پیرامون فضای مجازی و علی‌الخصوص اینستاگرام انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساختار این برنامه به‌گونه‌ای است که تحلیل و نظرِ میهمان در ترازوی دکورِ برنامه تاثیرگذار است و بینندگان با رای خود صحبت‌های میهمان را تایید یا رد می‌کنند.

برنامه تب‌تاب پیش از این سه‌شنبه شب‌ها روی آنتن شبکه سه سیما می‌رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برنامه تب و تاب شبکه سوم سیما صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آنتن شبکه 3 سیما فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ قسمت اول از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «همیشه باهم» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه 29 فروردین ماه ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«همیشه باهم» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از دو خواهر دوقلو همسان ساکن داراب شیراز که در یک زمان باردار هستند.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت 18 و جمعه‌ها ساعت 9 از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده:مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح:امیرحسین اسیوند، صدابردار:محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: سمانه امینی، طراح پوستر: احمدرضا رضائی

دیگر خبرها

  • دیدار تیم ملی فوتسال ایران و بحرین در شبکه ورزش
  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما