Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@09:31:40 GMT

درگیری لفظی3جوان به خون نشست!

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۲۱۳۸

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ جوان به اتهام ارتکاب جنایت در شهرک ولیعصر(عج) خبر داد. ناطقان: ساعت 23:00 جمعه مورخه 23 فروردین سال جاری وقوع یک درگیری منجر به جنایت به کلانتری 153 شهرک ولیعصر(عج) اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران  بزرگ اعلام و در همان تحقیقات اولیه از شاهدان صحنه درگیری مشخص شد که مقتول به نام مرتضی 20 ساله با دو سرنشین یک موتورسیکلت درگیر شده و یکی از سرنشینان موتورسیکلت با چاقو ضربه‌ای به مقتول زده و پس از آن از محل متواری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی هویت دو نفر از جوانان ساکن شهرک ولیعصر به نام‌های علیرضا 21 ساله و محسن 22 ساله به عنوان سرنشینان موتورسیکلت متواری شده از صحنه درگیری، اطلاع پیدا کردند که آنها پیش از این نیز دارای سابقه نزاع و درگیری و موادمخدر داشته اند که بلافاصله پس از ارتکاب جنایت نیز از محل سکونتشان نیز متواری شده‌اند.

اقدامات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا نهایتا مخفیگاه آنها در یک کارگاه رویه کوبی مبل در منطقه علی آباد قاجار شناسایی شد و سرانجام در ساعت 2 بامداد امروز یکشنبه مورخه ۲۵ فروردین هر دو نفر در داخل کارگاه رویه کوبی مبل دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

علیرضا و محسن در اعترافات خود عنوان داشتند: در حال پرسه زنی با موتور در شهرک ولیعصر بودیم که مقتول به ما متلک پرانی کرد؛ زمانی که توقف کردیم تا علت متلک پرانی را سوال کنیم، ناگهان او با مشت ضربه‌ای به صورت علیرضا زد که همین موضوع باعث آغاز درگیری شد.

محسن با اعتراف به ارتکاب جنایت به کاراگاهان گفت: آن شب من راننده موتور بودم و علیرضا ترک موتور نشسته بود؛ زمانی که مقتول به صورت علیرضا ضربه زد، من نیز با چاقوی همراه خود ضربه‌ای به سمت گردن مقتول پرتاب کردم که چاقو به گردن او اصابت کرد و همانجا روی زمین افتاد.

 به شدت ترسیده بودم؛ با موتور به سرعت از محل فرار کردم؛ پیش از این مدتی به عنوان کارگر رویه کوبی مبل در یک کارگاه کار می‌کردم؛ به علیرضا پیشنهاد دادم تا مدتی به عنوان کارگر در کارگاه رویه کوبی مخفی شویم اما پلیس محل کارگاه رویه کوبی مبل را شناسایی کرده و هر دو نفرمان دستگیر شدیم.

 سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح هر دو متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند. منبع: فارس برچسب ها: درگیری لفظی ، جوان ، خون

منبع: ناطقان

کلیدواژه: درگیری لفظی جوان خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیشتر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین بوده که در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منظور کاهش جرم است و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است اما سلاح در دسترس مجرمان بوده و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتماً اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

کد خبر 6087351

دیگر خبرها

  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو