Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند برانکو سرمربی تیم ملی شود گفت: در موفقیت‌های پرسپولیس برانکو بیشترین نقش را داشته است. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خیلی‌ها دلیل کم‌حاشیه بودن پرسپولیس را حضور مربی‌ای چون کریم باقری در کادرفنی این تیم می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردی که برانکو و بازیکنان پرسپولیس احترام زیادی برای وی قائلند و حضورش را در تیم بسیار موثر می‌دانند. باقری که خیلی اهل زیاد مصاحبه کردن نیست در گفت‌‌وگو با تسنیم راجع به خیلی از مسائل پیرامون تیمش پاسخگو شد.

تسنیم: در شرایطی که می‌توانستید سایپا را با گل‌های بیشتری شکست دهید، بعد از زدن گل سوم تا حدی بازیکنان چندان بازی را جدی نگرفتند...
سایپا تیم جوان و سخت‌کوشی است و ما از قبل می‌دانستیم بازی آسانی پیش‌روی‌مان نیست. خوشبختانه شرایط تیم ما خیلی خوب است و در این بازی هم بازیکنان تلاش زیادی کردند و در آخر هم نتیجه‌اش را گرفتند. سایپا بازی را بهتر از ما شروع کرد اما بعد از زدن گل تساوی به طور کامل بر توپ و میدان تسلط پیدا کردیم.

تسنیم: به نظر می‌آید همه چیز برای تکرار قهرمانی مهیاست.
مجموعه تیم تلاش می‌کند که موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم اگرچه کار بسیار سخت است. هر بازی که جلوتر می‌رویم حریفان سخت‌تر می‌شود، چه در بازی‌های داخلی و چه خارجی. هدف پرسپولیس قهرمانی است و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

تسنیم: نظر خیلی از کارشناسان این است که رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به اندازه 50 سال برای بازیکنان این تیم تجربه در پی داشت و آنها را به خودباوری و اعتماد به نفس بالایی رساند. موافقید؟
قطعا. وقتی شما در رقابت‌های بین‌المللی حضور پیدا می‌کنید تجارب زیادی کسب می‌کنید، مخصوصا اگر بتوانید تا فینال پیش بروید. اتفاقی که در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان برای پرسپولیس رخ داد تجارب خوب و گرانبهایی برای بازیکنان و حتی ما مربیان در پی داشت. این موضوع هم در شرایط خوب فعلی ما قطعا بی‌تاثیر نبوده است.

* تسنیم: بعد از بازی پرسپولیس والاهلی، فوساتی سرمربی حریف عربستانی تیم‌تان اعتقاد داشت بازیکنان پرسپولیس در سطح بالایی فوتبال بازی می‌کردند و به نوعی سطح فنی‌شان بالاتر از بازیکنان آنها بوده است. این موضوع نشان می‌دهد بالا رفتن سطح کیفی بازیکنان تیم شما مشهود است.
موافق این نظر هستم و اعتقاد دارم بخش عمده‌ای از این پیشرفت بازیکنان به خاطر تلاش و پشتکار خودشان بوده است. آنها به خوبی فهمیده‌اند که اگر حرفه‌ای فکر نکنند و تلاش نکنند به جایی نخواهند رسید. کمبود‌هایی در تیم ما وجود دارد اما با این حال بازیکنان تلاش و کیفیت خود را همچنان حفظ کرده و نتیجه‌اش این است که الان در صدر جدولیم.

تسنیم: نقش برانکو و باقری در موفقیت‌های چند سال اخیر پرسپولیس چقدر بوده است؟
در مورد خودم ترجیح می‌دهم اظهار نظری نکنم اما طبیعی است که بیشترین تاثیر و نقش را در پیشرفت و نتایج تیم، سرمربی دارد. برانکو در چند سال اخیر نتایج عالی با پرسپولیس گرفته و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. کافی است شما نتایج تیم را ببینید که خود به خوبی گویای همه چیز است.

تسنیم: با توجه به اینکه به آخر فصل نزدیک می‌شویم شایعه قطع همکاری برانکو با پرسپولیس مطرح شده و نگرانی‌هایی را هم برای هواداران این تیم در پی داشته است، به هواداران حق می‌دهید نگران پرسپولیس بدون برانکو باشند؟
در مورد آینده نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. مهم این است تا زمانی که برانکو در تیم است از وجود ایشان بهترین استفاده را ببریم. ضمن اینکه برانکو یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد، البته به گفته خود برانکو در کار مربیگری ممکن است هر لحظه اتفاقی رخ دهد و هرگز نمی‌شود آینده را پیش‌بینی کرد.

* جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد موفقیت‌های اخیر این باشگاه فقط به خاطر حضور برانکو نبوده بلکه همه مجموعه این باشگاه در این موفقیت‌ها نقش داشتند اما از این اظهارنظر او برداشت‌های زیادی شد تا حدی که برخی از بازیکنان اسمی تیم‌تان هم از این صحبت‌ انتقاد کردند.
آقای کاشانی بچه نیست که من بخواهم به او بگویم به چه شکل حرف بزند بلکه جای پدر من است. او سال‌هاست در باشگاه پرسپولیس مسئولیت‌های مهمی دارد و آزاد است به هر شکلی اظهار نظر کند. با شناختی که من از آقای کاشانی دارم می‌دانم او علاقه زیادی به تیم دارد و هرگز به دنبال ایجاد حاشیه برای پرسپولیس نبوده است. هر چند من حرف‌های او را نخواندم و فقط از اطراف شنیدم. هم اکنون لازم است همه عوامل باشگاه روی شرایط حساس تیم تمرکز کنند و اجازه ندهند حواشی پیرامون پرسپولیس بوجود بیاید. ممکن است بعضی حرف‌ها ناخواسته حواشی برای تیم ایجاد کند.

تسنیم: اخیراً امید عالیشاه مصاحبه‌ای انجام داد که هم برای خوش حواشی زیادی در پی داشت و هم برای پرسپولیس، به او تذکری ندادید؟
هر بازیکنی وظیفه‌اش این است که تمرینش را انجام دهد و برود. اینکه چه نفراتی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند را کادرفنی تصمیم می‌گیرد. این موضوع خیلی مهم است که بازیکنان، چه عالیشاه چه هر بازیکن دیگری بدانند در فوتبال حرفه‌ای بازیکن باید سرش به کار خودش بوده و به هر تصمیم سرمربی احترام بگذارد. این را به خودمان بقبولانیم که وظیفه‌مان فقط خوب تمرین کردن و تبعیت از کادرفنی است. با توجه به فشردگی بازی‌ها قطعا فرصت بازی به همه می‌رسد اما یکسری‌ها بیشتر و برخی هم کمتر. اگر بازیکنی نظرش این است که کم بازی می‌کند فقط باید تلاشش را بیشتر کند.

تسنیم: درباره انتخاب سرمربی برای تیم ملی چه نظری دارید؟ سرمربی آینده ایران داخلی باشد بهتر است یا خارجی؟
نظری در این مورد ندارم. رئیس فدراسیون در این رابطه تصمیم‌ گیرنده است.

تسنیم: از نظر شما برانکو گزینه ایده‌آلی برای تیم ملی است؟
برانکو سرمربی پرسپولیس  است و یک فصل دیگر هم با باشگاه قرارداد دارد. شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند او سرمربی تیم ملی شود اما ایشان تمرکزش روی پرسپولیس و کار خودش است. باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

ایرج عرب: امروز برای پرسپولیس روز اتحاد است/ همه در یک قایق سواریم و همزمان پارو می‌زنیم

 

تسنیم: سوال آخر در مورد مسائل مالی باشگاه است، جدا از اینکه مطالبات برانکو چند ماهی عقب افتاده بازیکنان هم از شرایط مالی خود راضی نیستند.  شما چطور از شرایط مالی‌تان در پرسپولیس رضایت دارید؟
متاسفانه باشگاه در زمینه مالی خیلی عقب است. شخصا می‌دانم که باشگاه مشکلات مالی زیادی دارد اما با این حال امیدوارم و این درخواست را از باشگاه دارم که در این موضوع ورود و جدی‌تر عمل کند. هم بازیکنان و هم اعضای کادرفنی از باشگاه طلب دارند که باید به نوبه خودش پرداخت شود. خودتان می‌بینید که تیم با وجود این مشکلات مسیر خودش را خیلی خوب پیش‌ می‌رود و از این طرف هم باشگاه باید به تعهداتش در قبال اعضای تیم عمل کند.

گفت‌وگو از حمیدرضا اسکندری

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT15 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سروش رفیعی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس است که شانس این را داشته که در سه مقطع مختلف در پرسپولیس بازی کند و هر بار هم شماره هفت را بپوشد.

به نقل از ورزش سه سروش حالا دو روز بعد از جشن تولد ۳۴ سالگی خود به تمرینات بازگشت تا در سال جدید نیز برای موفقیت پرسپولیس تلاش کند. او همه جام‌های داخلی را با پرسپولیس کسب کرده و دو بار نیز تجربه گرفتن سه‌گانه را با این تیم داشته اما بدون شک اشتیاق او برای کسب افتخار با پرسپولیس سیری ناپذیر است.

او حالا در ۳۴ سالگی نیز آمادگی خوبی دارد و جزء بازیکنان مهم اوسمار ویه‌را محسوب می‌شود. سروش در اولین تمرین سرخ‌ها در سال ۱۴۰۳ با گذاشتن احترام نظامی کنار عبدالکریم حسن و فرشاد فرجی تصویر جالبی را خلق کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888232

دیگر خبرها

  • درخشان: فوتبال ایران با مدیریت بیگانه است
  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی