Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@21:27:42 GMT

تیم منتخب فصل لیگ ستارگان با حضور یک ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۲۳۶۶

تیم منتخب فصل لیگ ستارگان با حضور یک ایرانی

با بسته شدن پرونده این فصل لیگ ستارگان قطر، تیم منتخب سال از دید روزنامه استاد الدوحه منتشر شد.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان این فصل از رقابت های لیگ ستارگان قطر که با قهرمانی السد و پایان سلطه الدحیل همراه بود روزنامه استاد الدوحه اقدام به انتخاب تیم منتخب سال کرد که در جمع 11 بازیکن برتر از دید این روزنامه یکی از ستاره های ایرانی شاغل در قطر نیز دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رامین رضائیان مدافع ملی پوش ایرانی باشگاه الشحانیه تنها با نیم فصل حضور در لیگ ستارگان با درخششی که از خود نشان داد توانست در میان 11 بازیکن برتر فصل قرار بگیرد تا مزد بازی های خوب خود در هفته های پایانی برای الشحانیه را بگیرد.


نکته جالب این جاست که در فهرست بازیکنان منتخب سال از دید استاد الدوحه طبق معمول دو تیم السد و الدحیل بیشترین سهمیه را به خود اختصاص دادند و تنها یکی دو تیم دیگر بودند که در این تیم سهمیه داشتند از جمله الشحانیه با رامین رضائیان تا دیگر ایرانی های شاغل راه به جایی نبرند.

 

قطر الشحانیه رامین رضاییان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الشحانیه رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جام جهانی ژیمناستیک هنری از فردا در قطر آغاز خواهد شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896077

دیگر خبرها

  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر
  • جیمز وب منتشر کرد: دو نما از کهکشان مسیه 82 (+تصاویر)
  • مدیرعامل میلان: مجبور نیستیم ستارگان تیم را بفروشیم
  • محاسبه سن ستارگان با تلسکوپ فضایی رومن ناسا
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • بازدید ۱۴۰۰ گردشگر خارجی از دره ستارگان قشم
  • برتری «اورنبورگ » در حضور لژیونر ایرانی
  • ستارگان اصلی قهرمانی شورانگیز لورکوزن
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان