Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلک از آموزش «مهارت های تاب آوری و مقابله با مشکلات» در مناطق سیل زده خبر داد و گفت:در حال توسعه برنامه های خود در مناطق سیل زده هستیم.

«سید حسن موسوی چلک»  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان  با بیان اینکه شعب استانی ما در مناطق سیل زده  حضور دارند گفت: جامعه ایران یکی از بحران خیز ترین منطقه های جهان است و هر ساله شاهد رخ دادن بلایای طبیعی متنوع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقوع بلایا با وجود نقایص مختلف مدیریتی و زیرساختی در کشور به مراتب وضعیت دشوارتری را ایجاد می نماید و بار این دشواری را برای خسارت دیدگان سنگین تر و سخت می کند
لذا همکاران  ما هم به صورت تیم های مستقر در مناطق سیل زده و هم در قالب همکاری با جمعیت هلال احمر  و سایر سازمان های مربوطه خدماتی در چهار چوب  شرایط حاکم در  آن مناطق ارایه می دهند.

 

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران بیان کرد: شعبات استانی انجمن مددکاران اجتماعی ایران با توجه اینکه فرهنگ خاص هر استان و منطقه ای را به خوبی می شناسند لذا انگیزه بیشتری برای مشارکت و خدمات رسانی به مردم دارند و در حد توانشان در حال کمک  رسانی  به هم وطنان سیل زده کشورمان می باشند.

 

وی با بیان اینکه موضع ما در خدمات رسانی همه گروه های هدف هستند تصریح کرد: این خدمات رسانی ها با توجه به شرایط سیل زدگان هم در چادرهای مستقر و مساجد و هم درکمپ ها و منازل برخی افراد صورت می گیرد.

 

چلک با بیان اینکه فعالیت های ما در قالب مدد کاری اجتماعی است افزود: شناسایی افراد و معرفی آنها به مناطق مرتبط،  ارایه خدمات تخصصی  مددکاری اجتماعی و پیگیر و برقراری  ارتباط افراد گم شده  با خانواده هایشان  از جمله برنامه های ما در مناطق سیل زده است.

 

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، آموزش مهارت های تاب آوری و مقابله با مشکلات را از دیگر خدمات ارایه شده در مناطق سیل زده عنوان کرد و گفت:انجمن مددکاران اجتماعی ایران در سالهای اخیر همواره سعی کرده با برگزاری دوره های آموزشی و ایجاد کارگروه های تخصصی، مددکاران اجتماعی را برای وقوع بحرانهای مختلف همه مهیا سازد و توان پاسخگویی در بحران را ارتقاء دهد بر همین اساس بخش دیگر خدمات هم  در قالب کمک به نیاز سنجی و تسهیل  دسترسی  خدمات  به افراد درگیر سییل می باشد.

 

وی اظهار کرد: ما در حال توسعه برنامه های خود در مناطق سیل زده هستیم و همکاران ما تا عادی شدن شرایط  و رفع مشکلات مردم در آنجا حضور خواهند داشت.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سپاه پاسداران سیل نماز جمعه سپاه مسابقات قرآن کریم قرآن کریم خسارت سیل خبرگزاری شبستان تاب اوری اجتماعی مناطق سیل زده موسوی چلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت:

امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری ...بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند ، موجب آرامش شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟