Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:45:38 GMT

کاروان کمک های مردمی ازگناوه به خوزستان اعزام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۲۶۹۲

کاروان کمک های مردمی ازگناوه به خوزستان اعزام شد

گناوه- ایرنا- کاروان کمک های مردمی مشارکتی متشکل از خیران گروه دوستداران و دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و جمعیت هلال احمر گناوه روز دوشنبه در آیینی از این شهرستان به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه در این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: درپی بروز حادثه سیل دراستان خوزستان ، دانشگاه فرهنگیان و خیران گروه دوستداران استان بوشهر و این شهرستان با مشارکت این جمعیت اقدام به راه اندازی کاروان های مردمی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالعلی صیادی افزود: این کاروان به همراه اکیپ و تجهیزات آشپزخانه برای پخت و توزیع 2 هزار پرس غذای گرم روزانه در بین سیل‌زدگان استان خوزستان با هماهنگی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در منطقه ملاشیر مستقر می‌شود.
وی از همکاری رئیس دانشگاه فرهنگیان و مدیر گروه خیران دوستداران استان بوشهر و مدیرکل گمرکات گناوه در همکاری با راه اندازی این کاروان با جمعیت هلال احمر این شهرستان تقدیر کرد.
صیادی گفت: از زمان وقوع سیل در چندین نقطه کشور، جمعیت هلال احمر این شهرستان همگام با دیگر هموطنان و نهادها اقدام به اعزام چندین گروه به مناطق سیل زده کرده است.
رئیس جمعیت هلال احمر گناوه اظهارداشت: در این ارتباط تیم نجات در سیلاب و آب های خروشان این جمعیت متشکل از 18 نجاتگر و غواص زبده به همراه تجهیزات و وسایل موردنیاز شامل 2 دستگاه موتورپمپ آب برای تخلیه، یک دستگاه موتور برق و چهار فروند قایق به شهرستان پلدختر و یک تیم دیگر نیز در چهارگروه متشکل از قایقران و نجاتگر به خوزستان اعزام شدند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 كمك مردمي گناوه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ،مدیرعامل  جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار  محل ایستگاه قطار ۵۰۱  راه آهن از آب گرفته شد.
محمد قدمی افزود:روز  ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان