Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@02:08:47 GMT

ارسال ۸۳ مقاله به دبیرخانه همایش «فخر چهلم» در یزد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۲۷۷۴

ارسال ۸۳ مقاله به دبیرخانه همایش «فخر چهلم» در یزد

حجت‌الاسلام سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری همایش «فخر چهلم» در این استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای تولید محتوا فاخر و ارائه راهکار در ادامه مسیر حرکت رو به قله انقلاب در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از استقبال خوب پژوهشگران، دانشجویان و طلاب از فراخوان این همایش خبر داد و بیان کرد: در مجموع 83 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.
حجت‌الاسلام حسینی‌کوهستانی ادامه داد: در ابتدا قرار بود این همایش به صورت استانی برگزار شود اما مشارکت علاقه‌مندان و پژوهشگران از سایر نقاط کشور این همایش را به همایش ملی تبدیل کرد.
وی افزود: این همایش در 15 محور شامل ویژگی‌های خط امام خمینی (ره) و رسالت‌های ما، تشابهات سیره و سلوک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در عرصه سیاست داخلی و خارجی، تبیین شعارهای راهبردی انقلاب اسلامی، رسالت‌های نسل جوان و چالش‌های پیش رو، راهکارهای مشارکت جوئی بیشتر مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی، نقش ولایت فقیه و رهبری در مهار بحران‌ها با بیان مصداق، برجسته‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی در چهار دهه انقلاب اسلامی، تبیین وتطبیق وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، احصاء و تبیین مؤلفه‌های اقتدار ملی، تبیین اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی با نگاه به مردم سالاری دینی و مؤلفه‌های آن، تطبیق ارزش‌ها ضد ارزش‌ها در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و خدمت رسانی به مردم (مبانی- ضرورت‌ها – راهکارها- موانع)، جابگاه و منزلت زن از منظر انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی بیداری مسلمانان و شکل گیری جبهه مقاومت و نظری به فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت طلبی برگزار خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: پس از جمع‌آوری و ارزیابی اولیه آثار دریافتی محورهای جایگاه و منزلت زن از منظر انقلاب اسلامی با 13 مقاله، برجسته‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی در چهار دهه انفلاب اسلامی با 11 مقاله و نقش ولایت فقیه و رهبری در مهار بحران‌ها با بیان مصداق با 9 مقاله بیشترین مشارکت را به خود اختصاص داده‌اند.
وی اضافه کرد: محورهای نگاه تطبیقی سیره و سلوک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در عرصه سیاست داخلی خارجی و نظری به فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی با 8 مقاله در رده‌های بعدی بیشترین مشارکت پژوهشگران قرارگرفته‌اند.
حسینی کوهستانی با اشاره به آغاز فرایند ارزیابی نهایی مقالات توسط هیئت‌علمی همایش فخر چهلم افزود: به 10 مقاله برتر همایش کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات (کربلا معلی) اهدا و مقالات برگزیده در قالب کتاب مجموعه مقالات همایش فخر چهلم منتشر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد اداره کل تبلیغات اسلامی یزد یزد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین

سارا طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سال جاری و در حوزه بانوان اظهار کرد: ناظر به مسائل پیش روی انقلاب یکی از محورهای مهمی که در سال جاری دنبال می‌کنیم موضوع روایت پیشرفت است و خانم‌ها باید وارد این جهاد امروز شده تا افق مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق کنند.

وی افزود: یکی از مسیرهایی که کمک می‌کند تا بتوانیم در برابر دشمن پیروز شویم این است که بانوان بتوانند پیشرفت‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف از جمله در عرصه زنان را به طور صحیح و جذاب برای جامعه روایت کنند.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دیگر ما در سال جدید در حوزه افزایش جمعیت است، تصریح کرد: ارتقا و توانمندسازی بانوان در مأموریت کلان سازمان تبلیغات یعنی جهاد تبیین باید عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که گفتمان سازی الگوی سوم را رقم بزنیم، ادامه داد: باید هویت زن ایرانی را به حل مسائل کلان انقلاب اسلامی مخصوصاً مأموریت‌های ویژه بانوان در انقلاب گره بزنیم.

طالبی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما در سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین است، ادامه داد: تولید محتواهای مناسب برای بانوان و تربیت کنشگر در این حوزه در اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی تاکید کرد: ما علاوه بر اینکه باید گفتمان تولید روایت در عرصه هویت دهی به زنان و دختران جوان را ارتقا دهیم، باید بتوانیم توان رسانه‌ای استان‌های مختلف را نیز ارتقا دهیم.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: یکی از اقدامات ما طراحی رویدادهایی است که در آن میدان جهاد تبیین بانوان طراحی شده و ارتقا توانمندی بانوان در این رویدادها در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان یادآور شد: تبلیغات اسلامی قزوین در حوزه دختران نوجوان با اجرای طرح ابتکاری همچون شیرین بیان و دختران حاج قاسم در بین استان‌های دیگر پیش رو بوده و استان‌های دیگر باید از استان قزوین الگو بگیرند.

کد خبر 6084073

دیگر خبرها

  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین