Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیخواه با بیان اینکه ایران همچنان در دوره خشکسالی به سر می برد و دوره ترسالی شروع نشده است، گفت: ممکن است در آینده هم شاهد خشکسالی های بدتر و هم سیلاب های مهیب تری در کشور باشیم.

 

«احمدعلی کیخواه» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد اینکه آیا کشور وارد دوره ترسالی شده است یا نه، گفت: ما همچنان در دوره خشکسالی به سر می بریم و وارد دوره ترسالی نشدیم، تغییرات اقلیمی باعث شده است که حوادثی همانند سیل در کشور اتفاق بیفتد، ما در آینده هم خشکسالی های بیشتری را پیش رو داریم البته ممکن است سیلاب های مهیب تری را نیز شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمی توانیم بگوییم وارد دوره ترسالی شدیم و اصلا خشکسالی نداریم یا اینکه برعکس بگوییم برای همیشه خشکسالی ادامه دارد کما اینکه اگر یک سال قبل نیز می پرسیدند قطعا پیش بینی این سطح از بارش ها را نداشتیم و یا پیش بینی این سیلاب ها را نمی کردیم.

 

وی ادامه داد: اگر ما چیزی را تجربه نکردیم دلیلی ندارد که اتفاق نیفتد. در سال های پیش رو بعید نیست که هم خشکسالی های بدتری داشته باشیم و هم سیلاب های مهیب تری اتفاق بیفتد.

 

وی با تاکید بر برنامه ریزی های توسعه کشور و اینکه طرح ها و پروژه ها مبتنی بر این دو حد باشد، گفت: حدها تغییر کرده است، مثل گذشته نیست، تا دیروز رویکرد توسعه کشور با تمرکز بر خشکسالی بود الان با یک بارندگی همه تغییر جهت داده اند و انگار کشور تبدیل به یک کشور پر آب شده است و همه می خواهند پروژه های خشکسالی را رها کنند، در صورتی که این اشتباه است.

 

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از اشکالات توسعه کشور این است که ما برنامه ریزی هایمان را مقطعی انجام می دهیم و طول زمان را نادیده می گیریم، این ایراد باید برطرف شود و ما برنامه ریزی های بلندمدت برای توسعه کشور داشته باشیم./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سپاه پاسداران خسارت سیل خبرگزاری شبستان سپاه سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن کریم قرآن کریم کشاورزی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه

وحید امیری، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه بااشاره به اقدامات انجام شده برای معرفی خوراک‌های کرمانشاه در نوروز امسال، گفت : باتوجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، تلاش کردیم تا با حفظ شئونات این ماه مبارک، خوراک‌های اصیل کرمانشاهی را به گردشگران و میهمانان نوروزی معرفی کنیم. 

وی افزود: از آنجایی که کرمانشاه به عنوان سی و هفتمین جهانشهر خلاق خوراک در یونسکو به ثبت رسیده، بنابراین روی گردشگری خوراک در سطح استان تمرکز پیدا کرده ایم تا ظرفیت‌های استان را در این بخش معرفی کنیم. 

معاون گردشگری استان با بیان اینکه در سال پیش رو کرمانشاه در حوزه گردشگری خوراک بیشتر به کشور معرفی می‌شود، عنوان کرد: جشنواره گردشگری خوراک با حضور سه استان محور گردشگری تاریخ و تمدن یعنی کرمانشاه، همدان و کردستان از جمله برنامه‌هایی است که برای تحقق این هدف برگزار خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: بعلاوه امسال با همکاری بخش خصوصی و فدراسیون گردشگری خوراک ایران تلاش داریم تا آکادمی گردشگری خوراک، آشپزخانه صنعتی آموزش آشپزی و خانه خلاق گردشگری خوراک را برای اولین بار در غرب کشور در کرمانشاه راه اندازی کنیم. 

امیری با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ خوراک از کرمانشاه به ثبت ملی رسیده، گفت: باتوجه به اینکه کرمانشاه ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری خوراک دارد، برنامه ریزی کرده ایم تا امسال پرونده‌های دیگری را هم به ثبت ملی برسانیم. 

وی افزود: از طرفی از آنجایی که در حال حاضر بسیاری از خوراک‌های کرمانشاه در منوی رستوران‌های استان قرار ندارند، امسال مراکز پذیرایی را ترغیب خواهیم کرد تا غذا‌های کرمانشاهی را هم وارد منوی خود کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • سیلاب ۱۲۰ میلیارد تومان به تاسیسات آبی خسارت زد
  • تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای ایران و پاکستان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه
  • ۷ پیشنهاد برای عبور از خشکسالی
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه ریزی و ۱۰ برابری صادرات میوه در مازندران
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • ۲۰۰ هزار متر مکعب سیلاب وارد سد گلمندره شد