Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@14:56:38 GMT

ثبت ۴۶۴۳ واقعه ولادت در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۲۹۹۹

ثبت ۴۶۴۳ واقعه ولادت در ملایر

بختیاری گفت: در سال گذشته ۴ هزار و ۶۴۳ واقعه ولادت در ملایر توسط اداره ثبت احوال این شهرستان به ثبت رسید.

بابک بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان  در ملایر گفت: در سال گذشته 4 هزار و 643 مورد ولادت در ملایر به ثبت رسید که  از این تعداد 2 هزار و 448 مورد نوزادان پسر و 2 هزار و 198 مورد نوزادان دختر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ثبت احوال ملایر با بیان اینکه به ازای هر 100 نوزاد دختر 11 نوزاد پسر متولد شده گفت 65 درصد ولادت‌ها مربوط یه شهری و 35 درصد مربوط به روستاهای شهرستان بوده است.

 

 بختیاری با اشاره به کاهش آمار تعداد ولادت در ملایر گفت:  آمار نوزادان متولد شده در سال 97 نسبت به سال 96 12 درصد کاهش داشته است.

 

وی در ادامه از ثبت یک هزار و 778 مورد واقعه فوت در ملایردر سال گذشته خبر داد و افزود: 99.8 درصد از فودت‌ها در مهلت قانونی ثبت شده است.

 

 وی همچنین از ثبت 2 هزار و 192 مورد ازدواج در ملایر در سال گذشته خبر داد و گفت: به صورت میانگین  روزانه 6 ازدواج در ملایر ثبت شده است.

 

بختیاری تعداد طلاق‌های ثبت شده را  نیز 684 مورد دانست و افزود:  نسبت ازدواج به طلاق 3.2 دهم بوده است.

 

 وی با اشاره به  دریافت کارت ملی هوشمند در شهرستان ملایر نیز گفت: از ابتدای طرح تا پایان سال گذشته 190 هزار و 358 مورد درخواست توسط متقاضیان اخذ شد که  از این تعداد 187 هزار و 24 مورد کارت صادر و 177 هزار و 578 مورد کارت تحویل متقاضیان شده است.

 

مدیر ثبت احوال ملایر ملایر گفت  85 درصد از واجدین شرایط کارت ملی هوشمند در ملایر درخواست خود را برای دریافت به ثبت احوال داده‌ درصد از واجدین شرایط در ملایر هنوز باقی مانده‌اند. پایان پیام/ 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل سپاه پاسداران خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قرآن کریم مسابقات قرآن کریم سپاه خبرگزاری شبستان بختیاری ثبت احوال شهرستان ملایر ثبت وقایع حیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز رسانی در استان روی ریل پیشرفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،مهندس سلیمانی با بیان اینکه ۸۱ شهر از مجموع ۸۴ شهر استان، گازرسانی شده‌اند، افزود: ۲ هزار و ۲۰۰ روستا در استان کرمان نیز گازرسانی شده‌اند که در سال گذشته ۴۰۰ روستا به شبکه سراسری گاز پیوستند. 
وی بیان کرد اشتراک جذب شده استان تا پایان سال گذشته، ۸۱۳ هزار و ۹۶ مشترک بوده است؛ همچنین یک هزار و ۸۰۱ واحد صنعتی در استان گازرسانی شده‌ و خطوط لوله احداث شده در سطح استان ۲۹ هزار و ۳۲۱ کیلومتر است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان تصریح کرد: ۱۷ درصد از شهرها، ۴۰ درصد روستاها، ۱۳ درصد اشتراک جذب شده، ۱۹ درصد نصب انشعاب و علمک، ۴۱ درصد صنایع گازدار و ۲۳ درصد خطوط لوله گاز استان کرمان طی دو سال گذشته دولت سیزدهم گازرسانی شده است. 

مهندس سلیمانی گفت: سال گذشته، ۳ هزار و ۳۸ کیلومتر کار خطوط لوله گاز در استان انجام شد در صورتی که تکلیف ابلاغی شرکت ملی گاز به استان یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر بوده است. 

وی ابراز داشت: استان کرمان در این زمینه رکورد ملی گاز را شکست که حاصل تلاش مجموعه استان و کمک‌ها و راهبری‌های استاندار و دیگر مدیران و دستگاه‌های نظارتی است.

دیگر خبرها

  • صید کیلکا ۱۲ درصد افزایش یافت
  • رشد درآمد‌های وصولی گمرک یزد
  • رونمایی از آثار گرافیکی در خصوص واقعه صحرای طبس
  • گاز رسانی در استان روی ریل پیشرفت
  • آبگیری ۳۵ درصد از حجم تالاب آق گل ملایر
  • آبگیری 35 درصد از حجم تالاب آق گل ملایر
  • تولید بیش از ۵۰ اثر گرافیکی درباره واقعه صحرای طبس
  • هیچ رسانه بی‌طرفی در جهان نداریم/ دیپلماسی رسانه‌ای ۳ جزء دارد +فیلم
  • ما هیچ رسانه بی طرفی در جهان نداریم/ گام بعدی این جنگ، جنگ رسانه‌ای خواهد بود+فیلم
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر