Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «مسلم مخفی» مدیر روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان شد.

آیت الله حبیب الله شعبانی طی حکمی مسلم مخفی را به عنوان مشاور در امور رسانه و مدیر روابط عمومی و ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان منصوب کرد.

مسلم مخفی سوابقی از جمله مشاور و رئیس دفتر استاندار همدان، مدیرکل روابط عمومی استانداری، معاون اداره کل آموزش و پژوهش استانداری و معاون دفتر بازرسی استانداری همدان را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4591034

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان حکم انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران

 به گزارش خبرگزاری صداو سیمای استان لرستان ؛به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)نماینده ولی فقیه و جمعی از روحانیون استان با فرمانده و کارکنان سپاه حضرت ابالفضل (ع) استان دیدار کردند.
نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم،از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروی مردمی و همیشه در صحنه نام برد و گفت:روزی پاسداری از انقلاب اسلامی،حضور در صحنه های خدماتی،عمرانی و سازندگی و حضور در جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی است .
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی  با بیان اینکه انقلاب در حال حرکت و جوشش است، افزود:همه نیروهای وفادار به نظام و انقلاب را به حفظ وحدت و همدلی فراخواند.
 حجت الاسلام والمسلمین درویشی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان هم گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی دنیا است.
سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان هم تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حاصل تفکر حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت:وجود سپاه درعملیات وعده صادق چنان سیلی به دشمنان وارد کرده که تا سالها این سیلی ماندگار است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • حق آلایندگی استان بوشهر از صنایع مستقر در خارگ پیگیری شود